|
Post by Boot on Jan 25, 2007 11:46:14 GMT 1
Het ziekenhuis personeel heeft zijn handen vol aan Shawn Sullivan. Addison werkt met een zwangere vrouw die misschien een keizersnede moet ondergaan en Addison twijfelt aan haar kunnen. Derek en Mark krijgen ruzie als ze de behandeling voor een verbrand slachtoffer moeten bepalen. Izzy krijgt een verrassing en Christina pushed Burke om sneller beter te worden.
|
|
|
Post by Boot on Jan 31, 2007 14:56:18 GMT 1
Ik denk dat Izzy dat geld terug gaat geven dat is echt iets voor haar... Is ze in een keer milionair en dan houd ze het geld niet... Wat een diebiel die Shawn... je kan toch bedenken dat je hoofd ontploft met die sigaret... Ik vond Addison echt heel lief voor Meredith maar wel raar dat ze dat alleen verteld als Meredith helemaal Doped Up is... Ik vind Derek een winkie en ik vind het jammer dat Meredith voor hem koos. Mc Steamy is back.... Jessica zal erg blij zijn. *You are pretty*
|
|
|
Post by Annika on Jan 31, 2007 17:07:03 GMT 1
Ik denk dat Izzy dat geld terug gaat geven dat is echt iets voor haar... Is ze in een keer milionair en dan houd ze het geld niet... Wat een diebiel die Shawn... je kan toch bedenken dat je hoofd ontploft met die sigaret... Ik vond Addison echt heel lief voor Meredith maar wel raar dat ze dat alleen verteld als Meredith helemaal Doped Up is... Ik vind Derek een winkie en ik vind het jammer dat Meredith voor hem koos. Ik vind dat je gelijk hebt. Maar dat Meredith voor Derek zou kiezen had ik wel verwacht, maar hij is inderdaad best een winkie ja. Mc Steamy is back.... Jessica zal erg blij zijn. Hahahahaha, heb je ook al gelijk in Vond Meredith wel grappig deze aflevering trouwens Inderdaad met dat "You are pretty" en toen ze het steeds had over dat al haar vriendjes er waren..
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 31, 2007 19:23:20 GMT 1
Haha ja Meredith tegen McSteamy was zo grappig... Ik weet wat Izzy met het geld gaat doen Maar dat moet je maar in de spoilers lezen
|
|
|
Post by nicole1987 on Feb 8, 2007 16:54:00 GMT 1
HAHAHA Grey begint steeds leuker te worden! Echt super, soms een beetje ongeloof waardig, maar toch heel leuk! Ik hoop dat Izzie & Alex weer bij elkaar komen!
|
|