|
Post by Boot on Jan 25, 2007 13:25:53 GMT 1
Recente gebeurtenissen hebben veel invloed op de relatie tussen Burke en Christina. Mark en Derek moeten samenwerken wanneer twee broers hulp zoeken. Een van Meredith haar zussen word in het ziekenhuis opgenomen.
|
|
|
Post by Boot on Mar 13, 2007 20:05:45 GMT 1
Ik heb het gemist want ik was te moe, om wakker te blijven. Kan iemand de aflevering ff wat meer in detail beschrijven... zodat ik weet wat ik gemist heb?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 19, 2007 12:28:55 GMT 1
Burke wil niet dat Derek hem aan zijn hand opereert omdat hij het de schuld van Derek vind dat hij die trilling heeft. Derek gaat dan aan zichzelf twijfelen en als ze door middel van een dummy de operatie van de scheiding van een siamese tweeling oefenen wil hij steeds de handdoek in de ring gooien, terwijl Mark zegt dat het makkelijk moet lukken zonder dat één van de broers overlijdt. Uiteindelijk maakt Richard hem duidelijk dat hij het wel kan en dat hij niet aan zichzelf mag twijfelen.
En die siamese tweeling, eentje daarvan had een vriendin. Maar die vriendin is eigenlijk verliefd op zijn tweelingbroer en als ze gescheiden (de broers, niet zij want ze was niet getrouwd) zijn wil ze voor hem kiezen.
Dat was denk ik het belangrijkste..
|
|
|
Post by Boot on Mar 27, 2007 7:19:33 GMT 1
dank je Jessica ( voor de aflevering ) Leuke aflevering is dit. Een erg kinderachtige aflevering. Iedereen deed net alsof ze kinderen waren. Dat is ook wel eens grappig om te zien. Het lijkt mij vet vreemd om de co assistent van je eigen zus te zijn, terwijl zij het zelf niet weet. Ik was erg blij dat Izzy gewoon tegen Steamy zei dat ie de boom in kan, veel beter als Alex. Lijkt me verschrikkelijk om aan mijn zus vast te zitten zoooo verschrikkelijk:S rrrrrr Vond het wel raar dat iedereen boos is op Christina... Wat is het nou erg voor hun als zij dat zo heeft gedaan. Dat gaat hun niets aan vind ik. Christina was hun vriendin en zij zat in de problemen. George is zooo irritant... de hele tijd met zijn pa.... Ik snap het wel, maar het is wel bloed irritant!! Ik vind die Dr. Hahn maar een stink wijf... Bah Die operatie op de tweeling was echt heel vet. Ik vond het leuk dat Dr. Shepard helemaal over zijn angsten enzo heen kwam en ik was ook erg blij dat Steamy en Dreamy een beetje tegen elkaar praten. En ik ben echt fan van Dr. Montgomery
|
|