|
Post by Boot on Jan 25, 2007 13:28:58 GMT 1
Meredith ontdekt dat Derek problemen heeft met slapen wanneer haar vader op bezoek komt. De vader van George heeft operatie na operatie. Een patient genaamd Heather word opgenomen in het ziekenhuis, dit meisje is 17 jaar en heeft hele vieze gewoonten, dit is het resultaat van haar ziekte. Izzy stort in wanneer ze iets heel belangrijks onder ogen krijgt.
|
|
|
Post by Boot on Mar 20, 2007 13:00:01 GMT 1
Ik heb hier maar een stukje van gezien, maar ik zag dat de half zus van Meredith een baby had gekregen waar het niet helemaal goed mee was. Ik vond de vader van Meredith zo zielig, met die stomme padde ogen. Maar ja ik kan me van Meredith wel voor stellen dat ze denkt dat haar vader de boom in kan. Wat was er dan met Izzy? Ik vond het leuk dat George en Callie een happy dans deden over de pis van de vader van George.
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 20, 2007 19:15:27 GMT 1
Ja dat dansje was idd leuk! Vond het ook lachen dat Derek de hele tijd ergens anders gaat slapen. Vond het ook een leuk stukje dat Derek Meredith verteld dat ze snurkt, en dat Izzy dan in het voorbij lopen zegt dat ie altijd op de bank slaapt en net voordat ze wakker wordt weer bij haar gaat liggen Izzy gaat zeker die operatie van dat scheve meisje betalen??
|
|
|
Post by Boot on Mar 27, 2007 8:06:02 GMT 1
haha ik vond het leuk dat Callie Dr.Shepard zo raar aan ging kijken Ze had wel wat oogmake up kunnen gebruiken. Ze zag eruit alsof ze 3 dagen niet had geslapen en koorts had ( wat waarscheinlijk ook waar was... being a atendent and all ) Ik vind Heather een leuk meisje en ik ben blij dat Dr. Shepard die operatie doet. Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om die chek te innen... Dat vind ik maar vreemd. Maar het is wel grappig Mijn god wat een gezanik over die hand van Burke...
|
|