|
Post by Boot on Jan 25, 2007 13:31:09 GMT 1
Meredith praat met haar vader want ze wil zijn kant van het verhaal weten. Alex en Addison krijgen ruzie. Callie en George praten met elkaar en raken totaal ovrstuur. Bailey heeft een geheim en ze vind het erg moeilijk om het niet te verklappen.
|
|
|
Post by lauraatje on Mar 27, 2007 8:34:05 GMT 1
Echt kei zielig dat met georges vader! Wel grappig dat ze vantevoren allemaal op een rijtje stonden en er een de hele tijd aan het stinken was Alex en Addisson!!!! Ze had nu anders gewoon een baby gehad van Sloan! Wel goed dat ze hem ff de waarheid vertelde dat hij een slecht vader zou zijn! Ook leuk de oordoppen op het laatst!
|
|
|
Post by Boot on Mar 27, 2007 8:52:22 GMT 1
omg.. Addison was zwanger van Steamy... Wat had dat een lekkere baby zijn geweest. Ik vond het lief dat al die interns naar O Mally gingen toen zijn pa dood ging... Het is echt net een famillie. Aaaah arme George O mijn god dat die famillie O Malley daar allemaal scheten staan te laten... dat is echt nasty. haha ik snurk ook, en ik heb daar ook vaak ruzie over... vet grappig. Goed dat Meredith met haar vader ging praten en goed dat Burke min of meer 'uncle' zei... En ik ben blij dat Heather weer gewoon kon lopen aan het einde. ik had de aflevering beschrijving wel verkeerd... Alex en Addison hebben geen ruzie :)
|
|