|
Post by Crazybloempje on Feb 5, 2007 13:28:32 GMT 1
George is veranderd in een sex machine. Dr. Bailey heeft het idee om een gratis kliniek te openen. Een dokter uit het ziekenhuis krijgt een huwelijksaanzoek en Addison gaat Alex uit de weg. The Chief kondigt officieel aan dat hij met pensioen gaat en vertelt het ook aan Adele. De geruchten van Richard's pensioen verspreiden zich door het ziekenhuis. Twee beste vriendinnen moeten een moeilijke keuze nemen als één van de twee ernstig ziek lijkt te zijn. Derek schreeuwt tegen Meredith.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 5, 2007 13:32:03 GMT 1
Derek wordt dan wel boos op Meredith maar dat einde is toch wel lief. Als hij terugkomt en zij denkt dat ie niet meer terugkomt, is ie toch wel heel lief. "From now on you can expect I will show up. Even if I yelled at you, even if you yell. I'm always gonna show up."
En Cristina en Burke die eindelijk weer praten...aan het einde van de aflevering met dat dubbele huwelijksaanzoek waswel ff: Neeeeee nu moet ik een week wachten :S
|
|
|
Post by Boot on Mar 27, 2007 14:33:12 GMT 1
OMG dat etentje was echt vet geinig... En dan Callie en Izzy... met dat sex... hilarisch... Dat is nog eens een goed begin van de aflevering! Dat gedoe tussen Alex en Addison is leuk What do you know dat vond ik leuk en WHEN YOU GET A MINUTE I WOULD LIKE TO TALK ABOUT THE KISSING Ik vind derek leuk dat hij helemaal beledigd is... En Callie en Christina! En Bailey der dinges met die kliniek... dat ze zo langs iedereen moet. En dan aan het einde die attendings allemaal op een rijtje zitten enzo... dat vind ik leuk Steamy ging bijna weg ( arme Jessica je zal wel geschrokken zijn) lekker dan... die benen van die kerel!! En dan ff opensnijden terwijl hij gewoon wakker is... iewh OMG arme Dr. Webber... Met Adele... dat vind ik echt rete zielig De Danny Duquette memorial clinic... Leuk... wel zonde van je geld... Ik zou dik veel kleren kopen namelijk en dat soort dingen!!
|
|