|
Post by Rianne on Feb 11, 2007 14:15:56 GMT 1
De medewerkers proberen om te gaan met de gewone patienten en krijgen tegelijkertijd te maken met een grote ramp, wanneer er een ongeluk plaats vind met een veerboot. Webber moet een team kiezen, die naar de ramp toegaat en daar gaan proberen te redden, wat er te redden valt.
|
|
|
Post by shannon86 on Feb 12, 2007 9:55:52 GMT 1
Dit was echt zooooo'n spannende aflevering! Al die gewonden van de veerbootramp en Alex die een zwangere vrouw redde en Izzie met die man onder die auto. Ik vond het alleen wel een heel erg gierig einde dat Meredith het water werd in geslagen perongelijk door een gewonde man. Ik hoop echt dat ze nog leeft! Ik heb wel gelezen dat dit verhaal met de veerbootramp nog 2 afleveringen duurd, dus dan zullen we pas echt alles weten denk ik. Ik kan echt niet wachten tot de volgende aflevering!
|
|
|
Post by Boot on Feb 13, 2007 9:16:45 GMT 1
meredith gaat echt niet dood.... het hele verhaal draait om haar... Als ze dood gaat is Grey ( achternaam he ) anatomie wel beetje afgelopen...
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 23, 2007 21:01:31 GMT 1
Echt super spannend zeg! Wat een chaos daar! Die zwangere vrouw met haar verminkte gezicht. Echt zo zielig. Vond wel dat Alex heel lief deed! En al die gewonden! Ze wisten gewoon niet waar ze moesten beginnen! Meredith over de rand! OMG!!!!!!
|
|
|
Post by Annika on Apr 23, 2007 21:34:56 GMT 1
Ja zag het al van mijlenver aankomen Wel een spannende epi inderdaad
|
|