|
Post by Rianne on Apr 30, 2007 20:45:35 GMT 1
Colin Marlow probeert nog steeds te stoken tussen Christina en Burke. De dochter, die Izzy had weggegeven voor adoptie, heeft iets van haar nodig.
|
|
|
Post by Boot on May 7, 2007 7:50:15 GMT 1
Ik vond het een leuke aflevering. Jane Doe is mooi geworden, hoewel ze wel wat aan der tanden mag doen (A) Ik vond George aan het begin vrij gemeen tegen Izzy, hoewel ik me wel kan voorstellen dat hij zo doet want hij zal wel behoorlijk in de stress zitten. Gelukkig maakt hij het goed tijdens die transplantatie. Ik vond Marlow, Yang, Burke erg grappig met zijn 3en. En Mark en Webber waren zo grappig. Dat die kerel niet kan flirten en dat Mark het dan voor gaat doen, vraag me af of mannen dat in het echt ook doen. Bailey was echt een mama... stiekem is ze heel erg lief... Die Susan is wel opdringerig zeg, ik kan me wel voorstellen dat Meredith daar moe van wordt, het is tenslotte niet haar moeder...
|
|
|
Post by lauraatje on May 15, 2007 20:16:14 GMT 1
Het zag er in het voorstukje wel spannend uit. Krijgen we meer te horen over de dochter van Izzy! Ben benieuwd!
|
|
|
Post by Peter on May 23, 2007 11:08:47 GMT 1
Jane Doe heeft een raar gebit, da stoort me echt xD en ook dat voorhoofd, dat ziet er zo nep uit wel zielig dat dat kind van Izzy haar niet wou ontmoeten
|
|
|
Post by Boot on May 26, 2007 8:32:02 GMT 1
ja zielig voor Izzy maar wel begrijpelijk... en miss zelfs wel beter voor Izzy
|
|