|
Post by Boot on Mar 11, 2007 10:22:25 GMT 1
Alex raakt steeds meer betrokken bij Jane Doe, omdat hij nog steeds aan haar zaak werkt. Helen Crawford vliegt naar Seatle voor een operatie. Ze kent iemand van het personeel. Iemand anders wilt ook Chief worden en gaat op voor de promotie. George heeft nog meer problemen met Callie en Izzy. Iemand behandelt een WO 2 veteraan. Derek krijgt een patient waar hij ontzettend van houd.
|
|
|
Post by shannon86 on Mar 20, 2007 9:59:31 GMT 1
Wat een aflevering zeg! George en Izzie op het eind in bed!!! Wat vinden jullie moet George by Callie blijven of met Izzie gaan? Mij lijkt het wel leuk met Izzie maar ik denk dat het niet lang stand zou houden.
|
|
|
Post by Boot on Mar 20, 2007 12:54:50 GMT 1
ik denk ook niet dat dat lang stand zal houden, en ik vind dat ook geen leuk koppel denk ik Ik hoop dat Izzy een leuker vriendje krijgt dan George...
|
|
|
Post by lauraatje on May 11, 2007 16:51:30 GMT 1
Ik vind George en Izzy ook niks samen. Wel grappig dat ze wakker werd en zo onder de dekens keek en toen dat gezicht van haar! Hihi! Burke en Cristina kunnen ook alleen maar ruzie maken zeg, en anders lopen ze tegen elkaar te mokken!
|
|
|
Post by Boot on May 12, 2007 10:12:34 GMT 1
ja idd, ik snap niet dat zij bij elkaar zijn... Volgens mij vinden ze elkaar amper aardig... Ik vind Burke een beetje een lozer... van mij mag hij wel uit de serie en dan nemen we een leuke kerel voor Cristina
|
|
|
Post by Abyssal One on Mar 25, 2008 17:30:37 GMT 1
*is Gizzie-fan* Ik vond deze ep heel erg leuk =D
|
|