|
Post by Boot on May 6, 2007 14:16:49 GMT 1
Meredtih werkt aan haar relatie met Susan. Cristina moet haar moeder en die van Burke onder ogen komen. Alex blijft voor Jane Doe zorgen. De relatie van Meredith en Derek heeft een probleem en er moet snel een oplossing komen. Callie haar vader komt terug in Seatlle om te kijken hoe het mer haar is. De stage lopers blijven blokken voor hun examens. Addison ziet haar peetdochter en dat leidt naar een werk aanbodt buiten Seattle. Derek voert een spoed operatie uit. Mark heeft een patiente ( Beverly ) die meer wilt, dan alleen een operatie. Burke heeft twijfels over trouwem met Cristina en hij vraagt raad aan iemand waarvan je het niet verwacht. Meredith verliest iemand.
|
Post by Boot on May 7, 2007 9:22:14 GMT 1
OMG de lift praat... Dat is echt heel erg grappig!! Ik vind het zo jammer dat Addison weg gaat... Ik vind haar echt een van de coolste personages in Grey's Anatmoy. Vind dat nieuwe ziekenhuis wel grappig btw... Die mensen daar zijn allemaal krankzinnig ! ;D De dames zijn bruidsmeisjes... Volgens mij word dat echt hilarisch op de bruiloft. Die jurk was echt heel ugly !! Vond die jurk van Meredith en Izzy wel leuk, alleen dat gele niet zo... En die van Callie vond ik niet zo... Ik ben btw echt gek op die kerel die AGENT KELLERMAN speelt in Prison Break... Ik weet niet hoe hij hier heet, maar hij is echt briljant
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 7, 2007 18:13:11 GMT 1
Dit was echt leuk! Die spin off van Addison is echt leuk! Ja Kellerman, en ook Francie uit Alias doet mee (beste vriendin van) en zag ook even Sark . Vond het bruiloft gedoen erg grappig! wat kan Cristina leuke gezichten trekken zeg! haha
|
|