|
Post by Boot on May 6, 2007 14:24:30 GMT 1
Callie en George maken een groot besluit. De opvolger van Webber wordt benoemd. Jeff Pope komt naar het ziekenhuis op zoek naar zijn vrouw en kind. Cristina en Burke gaan trouwen en de resultaten van het examen zijn binnen.
|
|
|
Post by Boot on May 20, 2007 10:46:52 GMT 1
jeetje over trieste afleveringen gesproken... Burke 'dumpt' Christina bij het altaar. Meredith dumpt Derek bij het altaar. Callie is Cheaf Resident, Webber blijft gelukkig wel chief, maar verliest zijn baby. Callie en George nemen een baby en doen daarmee Izzy rete pijn. En George slaagt niet voor zijn examen en moet dus stoppen... En alsof het nog niet genoeg is, komt het zusje van Meredith in Seatlle Grace
|
|
|
Post by Rianne on Jun 3, 2007 16:02:45 GMT 1
Was inderdaad een aparte aflevering, maar moet zeggen dat ik zeer benieuwd ben, wat het volgend seizoen gaat doen. George gaat er namelijk niet uit
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 5, 2007 9:55:55 GMT 1
Ik vond het stom...stom en nog eens stom...
Ik weet wel dat Drama erbij hoort...maar kom op zeg...je kunt ook te ver gaan...blijf eens van MerDer af...
En hoe kan Burke nou zulke gelofte's schrijven en dan alsnog vertrekken :S En what the hell...Callie en George met hun baby....cut the crap...
|
|
|
Post by Boot on Jun 5, 2007 14:32:12 GMT 1
ik vond de geloften van Burke niet zo spectaculaire hoor.. beetje creepy met dat ge praatr over harten ( hij had het echt over die grote kloppende spier in zijn borst ) Ik vind het juist beter ik ben namelijk zo klaar met Meredith en Derek... Ik vind het wel 'funest' voor GA dat Private Practice is gelanceerd...
|
|
|
Post by Peter on Jun 20, 2007 14:38:47 GMT 1
ik vond die gelofte best sushi, ik had echt zo iets van 'mag ik een tijltje.. kan ik teminste daar ergens m'n maagsappen in lozen' Ik vind iedereen zich sushi gedragen, vind de hele ep gewoon sushi xD ik wil een nieuw einde xD ik snap er ook niet echt veel van (vandaar dat ik het zo sushi vind xD)
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 25, 2007 23:11:45 GMT 1
Ik wil ook een nieuw einde...kunnen we de schrijvers niet schrijven??? Ken weinig mensen die het leuk vonden
|
|
|
Post by Annika on Jun 26, 2007 13:41:27 GMT 1
Tel mij ook maar daarbij op.. Pff, die emmer met drama zat al tot de rand toe vol Oké, het is een dramaserie, best. Maar het leuke aan Grey's Anatomy vind ik juist de gappige stukken tussendoor. Een beetje drama, natuurlijk moet dat erin, maar nu overheerst het drama echt veel te veel. Ik vind die schrijvers echt een stelletje losers eigenlijk.. * Derek en Meredith zijn niet bij elkaar, dan lijken ze net gemaakt voor elkaar. En als ze dan bij elkaar zijn, dan gaan ze allebei zo lomp doen. Ik zou zeggen dat ze dit niet verder hadden moeten uitmelken. Althans, ik heb zo het idee dat ze in het vierde seizoen dan weer uit elkaar gaan en dat ze dan toch maar weer elkaars grote liefde zijn. Blablabla.. * Hoezo die kerel die Burke speelt is ontslagen! Pff, wat een reden om meteen maar met heel je relatie te stoppen "I'm free!" Vaag.. * Callie is chief-dinges geworden. Mja, dat zat er ook echt aan te komen ja, ze is ook zo belangrijk in dat ziekenhuis.. Dat is er ook pas de laatste drie afleveringen ingeschreven heb ik het idee. Want toen ze nog maar net wat met George had, kwam ze maar af en toe voor om een operatie te gaan doen. * Izzy en George, op een gegeven moment hebben ze volgens mij maar verzonnen dat hun relatie maar verder moest gaan dan alleen vriendschap, want dan konden ze tenminste weer een nieuwe ingewikkelde triangle introduceren. Zucht Ik vond ze veel leuker als gewoon vrienden, ik zie ze ook helemaal niet als stel in een volgend seizoen. Als George er dan nog wel bij is. * Vrouwtje-chief komt even langs, Adele ofzo, en meteen weer een overdosis drama... En dan komt Private Practice ook nog inderdaad, dus gaat Addison eruit. Jammer, want ik vond haar juist wel een leuke aanvulling. Ik hoop dat ze volgend seizoen wat meer hun best gaan doen, veel van die drama's af gaan ronden en dan weer een leuke serie maken van Grey's Anatomy!
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 26, 2007 19:45:27 GMT 1
Vond het ook maar triest. Burke laat haar gewoon barsten! Als er iemand weg zou lopen dan zouje wel verwachten dat het Cristina zou zijn. En dan dat zusje van Meredith was toch degene die Derek een drankje aanbood vorige week?? Bailey zwaar teleurgesteld, wat ik me goed kan voorstellen! George niet geslaagd! Nou we zullen het allemaal wel zien!
|
|