|
Post by lauraatje on Jul 7, 2008 18:48:08 GMT 1
Gisteren is de eerste aflevering op net 5 uitgezonden! En vond het super spannend maar ook super eng!
Dean (Jensen Ackles) en Sam Winchester (Jared Padalecki) zijn broers, die het land doorkruisen op zoek naar hun vermiste vader. Tijdens hun zoektocht moeten ze het opnemen tegen duistere krachten die het op hen hebben gemunt.
Familie & Focus Sam is de jongste van de twee broers die vastbesloten is om zich te onttrekken aan zijn familie en achtergrond en zich volledig te focussen op zijn rechtenstudie. Zijn oudere broer Dean is bij zijn vader achtergebleven en heeft zijn hele leven gewijd aan de strijd tegen de onbekende krachten van het duister.
Duistere krachten Hun vader is er altijd van overtuigd geweest, dat die duistere krachten verantwoordelijk zijn voor de mysterieuze dood van zijn echtgenote. Wanneer ook hun vader op mysterieuze wijze verdwijnt, roept Dean de hulp in van Sam. Voor Sam zit er niets anders op dan zijn broer te vergezellen op een zoektocht die ook zijn leven grondig zal veranderen.
|
|
|
Post by Boot on Jul 8, 2008 10:50:57 GMT 1
ga ik zeker niet kijken (A) dan ga ik eng dromen en alles
hehe
|
|
|
Post by lauraatje on Jul 16, 2008 20:40:06 GMT 1
Ja die ene aflevering was wel heel erg met geesten enz. Daar heb ik het ook niet echt op. Maar de tweede aflevering was niet met geesten dus lang niet zo eng
|
|