|
Post by tvaddictmapje on Oct 3, 2006 15:00:28 GMT 1
:Dhoi hoi allemaal zoals jullie zien ben ik nieuw hier. Mijn naam is Maria en ik ben 15 (bijna 16) jaar. Ik wou ff zeggen dat ik dit egt een supercoole site vindt. Zoals waarschijnlijk jullie allemaal ben ik een TV-verslaafde. Ik kijk bijna alles wat er op staat. Maar mijn all-time favourite is toch echt Charmed (geen enkele afl. gemist). Buiten dat vind ik series leuk van Desperate Housewives tot Medium en van Suddenly Susan tot Lost. Daarom ben ik ook lid geworden van deze Super Site. Behalve tv kijken draait mijn leven om dieren. Ik ben dol op alle dieren, behalve insecten *Bah, enge dingen* . Later start ik mijn eigen dierenasiel. Om mijn 2 hobby's bij elkaar te brengen kijk/keek ik ook iedere dag naar Providence. Groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Boot on Oct 3, 2006 20:59:52 GMT 1
welkom op het forum en heel veel plezier
|
|
|
Post by Crazybloempje on Oct 4, 2006 16:27:39 GMT 1
Hoi Maria
Welkom op het forum, Voor vragen kun je altijd bij mij komen.
Veel plezier,
Jessica
|
|
|
Post by shannon86 on Oct 4, 2006 20:25:59 GMT 1
Hey Maria, Welkom op het forum en veel plezier met posten! Maar dat zal vast wel lukken.
groetjes, Anita
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Oct 5, 2006 12:47:18 GMT 1
Hoi Hoi welkom op t forum. Waar wil je dat dierenasiel gaan opstarten? Als het in Amsterdam is dan meld ik me alvast aan als vrijwilligster
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Oct 6, 2006 19:30:59 GMT 1
Haai ! Bienvenue ! En heb veel postplezier ! ;D
|
|
|
Post by Marissa on Oct 8, 2006 13:10:36 GMT 1
Welkom! Leuk dat je er bent.
|
|
|
Post by lorenienna on Oct 9, 2006 20:15:46 GMT 1
Een bezig bijtje, zo lijkt het me.. Fijn dat je ook tijd hebt om hier nog ff langs te komen ! Alvast welkom en veel plezier !
|
|
|
Post by Peter on Oct 14, 2006 12:59:25 GMT 1
welcome and have fun!
|
|
ocf
Figurant
|
Post by ocf on Oct 15, 2006 12:46:44 GMT 1
heey,
(beetje laat, I know) Welkom op dit forum! Leuk dat je alvast wat over jezelf vertelt ;D Veel plezier hier!
xxx
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Oct 20, 2006 14:22:39 GMT 1
Dank je vor het welkomsgevoel, en dat ik jullie vragen kan stellen, want het zal dnek k best wel vaak voorkomen dat ik jullie nodig heb. Ik weet trouwens nog niet waar ik mijn dierenasiel ga op zetten, het duurt nog wel een tijdje voordat ik dat kan gaan doen. En natuurlijk heb ik tijd voor deze site, moet alleen ngo ff uitvinden hoe alles werkt. Groetjes
|
|