|
Post by Boot on Jun 27, 2006 8:07:19 GMT 1
Hallo trouwe leden! Bij deze zet ik even een oproepje naar onze artistieke leden. Zoals jullie allemaal wel weten hebben wij ook een hoofdpagina; www.tvseriesopeenrijtje.nlWij zijn hard bezig deze site en het forum ook, bij te vullen en beter te maken. Nou hebben wij op onze website ook een katern voor fan fictie, het probleem is dat we bijna niets binnen krijgen. Dus kan jij nou prachtige clips maken, gruwelijk mooie wallpapers of prachtige zelfgeschreven verhalen maken, schroom dan niet om deze op te sturen en ze krijgen een prachtig plaatsje op de site met jou naam er bij Ik hoop dat we na deze oproep meer fan fictie zullen ontvangen
|
|
|
Post by Boot on Mar 29, 2007 8:38:07 GMT 1
ik wil nog een keer de artistieke leden van tsoer oproepen om walpapers, clips en verhalen te maken, banners avatars... alles is welkom... nu we een beeldschone nieuwe hoofdsite aan het maken zijn... kan jou prachtige kunst onze site sieren... dat is toch leuk of niet jouw creaties zullen met naam en toenaam op onze hoofdsite staan... wanneer je wat hebt... stuur Jessica dan een pm... zij zal jou vertellen waar je t heen kan sturen Kom op kinders
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Mar 29, 2007 20:29:27 GMT 1
heey wallpapers en banners kan ik (nog) niet zo goed maar clips geloof ik wel.. ik heb ze (bijna) allemaal al naar jessica gestuurd moet ik ze dan ook nog ergens anders naartoe sturen?
|
|
|
Post by Boot on Mar 29, 2007 20:40:59 GMT 1
nee als ze bij een van de admins terrecht komen dan zorgen wij dat ze op internet komen te staan... t kan ff duren maar t gaat zeker gebeuren
|
|
|
Post by lorenienna on Mar 30, 2007 14:36:06 GMT 1
|
|