|
Post by lisan on Feb 14, 2008 15:37:26 GMT 1
Hallo Allemaal, Ik ben Lisan en de meeste van jullie kennen mij niet en andersom. Ik ben een vriendin van Jessica (hoop ik) en ik zit in het eerste jaar van Theater, Film en Televisiewetenschappen. Dat is natuurlijk allemaal harstikke leuk, vooral nu we het theater onderdeel achter de rug hebben Mijn grote passie ligt dus bij film. Oja, en aangezien ik sinds kort een eigen camera heb ben ik ook helemaal into fotograferen en foto's bewerken. Vandaar dat Jessica nu ook een nieuw board aan het toevoegen is over fotografie en andere creatieve prullaria. Tja, verder... hobby's dan maar? eens even zien: muziek, fotografie, tekenen, schrijven (van gedichten tot boeken), zwemmen, hockey, skiën en dit jaar snowboarden?, films kijken uiteraard, televisie series kijken als: sex and the city, friends, that 70's show, south park, family guy, frasier, will and grace, de gouden kooi als ik me echt verveel en ik met vriendinnen ben. Verder houd ik van cocktails, high tea, eten, uit eten gaan, eten kopen, borrels, uitgaan, shoppen, op vakantie gaan, de zon, mijn vriendinnen, mijn vriendje en de rest van het goede leven. Zo, dat lijkt me wel weer voldoende. I'll see you around Liefs Lisan
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 14, 2008 15:41:26 GMT 1
Liiiiiiiiiiiiiiiiisan! Tuurlijk ben je een vriendin van mij Maar spreek voor jezelf...ik moet nog steeds een her doen voor theater en dans Maar een 4,5 would be enough..dus denk dat ik het nu wel ga halen nu ik niet gedrogeerd zal zijn! Welkom hier! Ik ben blij dat je er bent En snel posten om van je groentje status af te komen he
|
|
|
Post by lisan on Feb 14, 2008 16:01:36 GMT 1
yes, i will. zodra ik heb uitgevonden hoe dit allemaal werkt hier
|
|
|
Post by Peter on Feb 14, 2008 20:06:03 GMT 1
heejmeisjedatnietmakkelijktedoorgrondenisopdeeerstedagdatjehaarzietendatookleukvind
phoe dat was me toch wat om te zeggen
|
|
|
Post by Boot on Feb 14, 2008 22:39:39 GMT 1
aaaight,, welkom
|
|
|
Post by lisan on Feb 15, 2008 0:49:48 GMT 1
jij bent anders ook niet zo makkelijk hoor peter ik was gewoon mezelf en ja, dat vond ik erg leuk het was toch ook een leuke dag?
|
|
|
Post by marlou on Feb 16, 2008 21:31:50 GMT 1
Hee allemaal! Ik ben Marlou, ook hopelijk een vriendin van Jes en van Lisan die zich hier zo leuk heeft voorgesteld een paar posts naar boven Ik studeer net als deze twee theater, film en televisiewetenschap en ik hou van theater. Ik hou heel veel van theater zelfs, en niet zo veel van film. Vind een bioscoopje op z'n tijd leuk, maar daar blijft het ook bij. Televisie is dan wel weer meer m'n ding. Ik spendeer best veel tijd per week aan het bijhouden van mijn grootste verslaving naast chocolade en ijs; As the world turns. Een lekkere foute maar hele leuke Amerikaanse soap. Daarnaast vind ik Sex and the city leuk, kan ik altijd erg lachen om friends en sla ik geen serie van Wie is de Mol over. Verder zijn mijn hobby's musiceren, ik speel alweer wat jaartjes klarinet, en ik hou van de dingen waar verder bijna iedereen wel van houdt; met vrienden leuke dingen doen, theater bezoeken, reizen, lezen, schrijven en dat soort dingen. Nou, als jullie verder nog iets willen weten roepen jullie maar! LiefsX Marlou
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 17, 2008 0:17:01 GMT 1
Hey Marlou! Je had best je eigen topic aan mogen maken hoor Glad to have you on board en ja we zijn vriendinnen...maar daar twijfelde je toch zeker niet aan? Laat snel wat van je horen hier ... we wait for your comment
|
|
|
Post by Peter on Feb 17, 2008 18:17:34 GMT 1
wii gezellig dat je er ook bent marlou =D lisan: ja het was me toch een leuk dagje ;]
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 17, 2008 19:55:26 GMT 1
Lisan....bespeur jij hier ook sarcasme?
|
|
|
Post by Rianne on Feb 17, 2008 21:43:34 GMT 1
Die knipoog doet het hem...
|
|
|
Post by Jonna on Feb 18, 2008 12:31:52 GMT 1
Hoi Lisan en Marlou! Welkom hier en veel plezier!
|
|