|
Post by Charmed_GirL on Aug 5, 2006 18:57:19 GMT 1
Zet hier wat je van deze soap vind en wat je tot nu toe heel erg spannend vind. Ik kijk dit elke dag en ik vind het echt een geweldige soap! Craig vind ik echt heel cool en aan Barbara heb ik echt een hekel. Ik vraag me echt af hoe het afloopt met Lucy en Rafaël!
|
|
|
Post by Lau on Aug 6, 2006 17:49:32 GMT 1
Ik vind het wel cool. Ik kijk het als ik kan. Maar tegenwoordig is dat niet meer zo vaak doordat het zo laat op tv komt...
|
|
|
Post by Boot on Aug 6, 2006 21:26:28 GMT 1
Vervelend he... ik zal ook blij zijn als het weer om 10 over 4 komt. Nu kijk ik het altijd in de ochtend... maar dan zit er die lijn 4 tussen :S
Ik hoop altijd dat Simon nog een keer terug komt. Simon is echt heel erg hot. Verder vraag ik me af of Rosanne, CaBot nog terug krijgt.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 9, 2006 0:59:36 GMT 1
Ik dacht dat Cabot dood was...hmmm niet goed opgelet dan Ik hoop ook dat Simon terugkomt. Katie is leuk, Mike is leuk...maar Katie en Simon horen bij elkaar...Mike en Jeniffer zijn ook wel leuk samen Alhoewel Katie en Henry me ook nog steeds een coole combi lijkt
|
|
|
Post by Boot on Aug 9, 2006 9:54:19 GMT 1
cabot was niet dood... Toen dat huis ofzo ontplofte zat Cabot dasar niet in... James Sntenbeck had hem meegenomen, want hij wilde er een ultiem evil kleinzoon van maken, dus van Cabot gaan we nog wel een keer wat horen
|
|
|
Post by shannenlover on Aug 11, 2006 19:10:23 GMT 1
ik vind het vals dat Barbara zo sneu doet tegenover rosanna en paul.. en dat ze emily voor haar werk laat op draaien:S alsof ze zo will terug krijgt.. hij zou wel gek zijn om bij die psychopate te gaan wonen.. ik vind op dit moment wel spannend van Lucie en Rafael, ben benieuwd of ze er nog uitgehaald worden..
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Aug 12, 2006 21:57:00 GMT 1
Ja man, ik heb ècht een fokking hekel aan Barbara. Nu Lucy en Rafael het met elkaar hebben gedaan hoop ik wel dat ze met elkaar krijgen. Aangezien Lucy nog veel van Dusty houd..
|
|
|
Post by Boot on Aug 17, 2006 7:20:49 GMT 1
hebben zij het met elkaar gedaan ik had ze alleen zien zoenen... maar ik heb het nu al paar daagjes niet gezien... O ff HET IS WEER OM 16:05
|
|
|
Post by shannon86 on Aug 17, 2006 9:58:42 GMT 1
ik heb ze ook alleen maar zien zoenen. Maar ik denk dat ze met die scene bedoelden dat ze het aan de hand daar van zouden doen. Dat lees ik namelijk ook op de ATWT site. Beetje vaag, maar ja.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 17, 2006 18:50:04 GMT 1
OMG Julia blijf toch met je poten van Holden af Holden is nu echt weg bij Lilly Ik had echt nooit gedacht dat die 2 nog eens uit elkaar zouden gaan.
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Aug 17, 2006 20:05:42 GMT 1
Nu Holden en Lilly uit elkaar zijn mogen Holden en Julia van mij wel wat met elkaar krijgen hoor. Lijkt me echt een super stel. En ik vind het ook dom dat Dusty het pistool niet even snel pakte toen Dominique daar op de grond lag half onder het puin. Hij komt toch nog wel terug..
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 19, 2006 1:12:38 GMT 1
nee Holden hoor bij Lilly En dat Dusty dat niet gedaan heeft ja is aleen maar om het verhaal spannend te houden tuurlijk komt ie terug
|
|
|
Post by bsbgurl on Sept 19, 2006 13:34:39 GMT 1
Ik kijk al ongeveer 5 jaar! Ik hoop echt dat Simon gauw terugkomt..
|
|
|
Post by Boot on Sept 22, 2006 15:33:07 GMT 1
waarom is rosanna zo dom... dat ze gaat zeggend at zij gestoord is omdat ze dan miss cabot terug krijgt... ze weet niet eens zeker dat hij nog leeft...oke wij weten dat wel maar ze zal altijd in angst leven... dat moet ze toch beter op kunnen lossen....
is cabot meer waard dan iedereen anders... zoals paul ?
|
|