|
Post by michelle1988 on Jan 20, 2007 19:30:43 GMT 1
Wie weet of Morris dood gaat of niet??
|
|
|
Post by Annika on Jan 20, 2007 21:12:12 GMT 1
Ik weet het niet, ga het ook niet opzoeken.. Maar als ik moet gokken, denk ik dat hij in het ziekenhuis komt te liggen en in coma raakt of iets dergelijks. Want waarschijnlijk moest de acteur er tijdelijk uit omdat hij meedoet aan Dancing on Ice (of dat andere..) Maar misschien is hij ook wel dood, wie weet..
|
|
|
Post by Peter on Jan 20, 2007 22:59:58 GMT 1
naja ookal gaat hij dood, hij komt dan vast terug na een paar maand ofzo omdat hij dan niet in zijn vitale organen is geschoten en liefde van de monniken hem in een tibetaanse klooster er door hebben geholpen. Dan dringt het opeens door dat hij homo is (dat was toch een paar jaar geleden toch ook toen die wolf morris nog speelde?) en dan vergeet hij dat kreng en fietst dan in hartje april met een andere jongen door het park op een tandum.. zoiets voorspel ik
|
|
|
Post by Annika on Jan 21, 2007 17:14:00 GMT 1
Hahaha, zoiets ja Maar hij heeft inderdaad ook een tijdje homo gespeeld, was denk ik die andere gast nog ja..
|
|
|
Post by shannon86 on Jan 22, 2007 19:38:35 GMT 1
Ik heb gehoord dat hij er helemaal uitgaat. Hij komt in iedergeval voorlopig niet meer terug. Dus het kan best dat hij wel doodgaat.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 27, 2007 19:43:44 GMT 1
ik heb gehoord dat ie terug komt als sterren dansen op het ijs afgelopen is maar dat duurt nog effe (hoop ik )
|
|