Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 28, 2006 19:50:10 GMT 1
Vandag washet zo ver! De aflevering dat Ludo dood ging! Wie denk jij dat het heeft gedaan?? Ik denk Bing! Wie denk jij??
|
|
|
Post by Annika on Aug 28, 2006 22:56:53 GMT 1
Hmm, ze deden alle 5 raar, maar ik geloof nog gerust dat iemand anders het gedaan heeft Mijn zus had ergens een interessante theorie gevonden, nml dat Ludo niet dood zou zijn, maar aan de dokters gevraagd heeft dat te zeggen en als de dader bekend is komt hij weer terug.. Onin
|
|
|
Post by Boot on Aug 28, 2006 23:06:25 GMT 1
mijn god... die kerel speelt al de zelfde vermoeiende saaie rol sinds het einde der tijden... hij zal nu toch eigenlijk wel iets anders hebben gevonden
|
|
|
Post by Annika on Aug 29, 2006 16:20:13 GMT 1
Ben trouwens benieuwd wie de nieuwe dictator daar wordt.. Jack mischien wel, met zn erfenis-gebeuren. Of die nieuwe dictator komt er niet natuurlijk.
|
|
|
Post by shannon86 on Aug 31, 2006 15:08:23 GMT 1
Ik denk ook dat Jack de nieuwe dictator wordt en het lijkt erop dat hij de kogels in het pistool heeft gedaan, aangezien hij Nick ervoor op probeert te laten draaien. Zo heeft ie 2 vliegen in 1 klap. Ludo dood en zo kan hij Nick terugpakken voor het verkrachten van Sjors. Is dat een logische theorie?
|
|
|
Post by LionHeart on Sept 1, 2006 6:34:55 GMT 1
Ik zal jullie is vertellen wie het gedaan heeft...Nina!! En Bo, die Ludo vond ik nog het boeiendste personage van allemaal...En er zal wel een nieuwe Ludo komen, anders wordt het een stuk minder spannend vind ik...
|
|
|
Post by Boot on Sept 1, 2006 9:52:29 GMT 1
nou ik vind hem saai... hij zit er al vet lang in... Nina is toch zijn kind, waarom zou zij hem doodschieten ?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Sept 1, 2006 12:43:19 GMT 1
ik denk nu dat het Jack is! Hij heeft stiekeme telefoontjes Gaat dan over sanders! Dus het lijkt mij dat hij het is! en dat van die kogels ook! Ik ben het dus eens mer shannon86
|
|
Eva
Figurant
|
Post by Eva on Sept 1, 2006 12:52:48 GMT 1
Nee Jack is het niet volgens mij, veels te makkelijk om nu inderdaad te gaan denken dat hij het is!
Ik denk dat ik maar met onze Mark mee ga, en dat Nina het weleens zou kunnen zijn!
|
|
|
Post by Boot on Sept 1, 2006 13:09:42 GMT 1
en waarom denken de gebroeders ( oke niet gebroeders maar je weet wel ) mark en eva dat dan?
|
|
|
Post by carmo on Sept 1, 2006 13:25:30 GMT 1
ik denk dat martine het gedaan heeft.
|
|
|
Post by Annika on Sept 1, 2006 22:46:25 GMT 1
Ik heb ook al gezegd: Nina heeft het gedaan Weet het niet natuurlijk, maar ik denk echt dat het geen van die vijf mensen is. En Nina heeft ook nog tegen Ludo gezegd "ik wou dat je dood was" Dat was later wel weer uitgepraat of iets geloof ik, maar daarna kwam wéér dat gezeur met Morris.. (Het kan ook niet kloppen wat ik nu zeg, heb een slecht geheugen ) En als Martine het gedaan zou hebben, moet alleen de kijker het te weten komen, want als ze dan meteen weer in de bak terecht komt, is er geen hol aan. Ik zie wel hoor, dalijk heeft nog dat 'zoontje' van Dennis het gedaan ofzo...
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 2, 2006 9:24:01 GMT 1
Ik denk ook Nina...want dat is het meest onlogische
Maar ze was haar vader inderdaad voort beu had ik het idee en ze heeft wel vaker gezegd dat ze hem dood wenste.
|
|
|
Post by Marissa on Sept 7, 2006 11:58:33 GMT 1
Ik weet wie het gedaan heeft, het schijnt uitgelekt te zijn op 538 etc. Maar het is echt een persoon die je zeker niet verwacht. Iemand heeft diegene trouwens al genoemd in dit topic..
|
|
|
Post by LionHeart on Sept 8, 2006 4:35:18 GMT 1
Ja dan moet het dus Martine zijn volgens jou
|
|