|
Post by Crazybloempje on Nov 12, 2006 16:38:36 GMT 1
Uhm...ik hoorde dat Erik Vogel terugkomt
Dat is weer een echte goede tijden slechte tijden actie
wie zou het zijn...zijn tweelingbroer waarvan we het bestaan niet wisten, zijn geest of heeft ie alles in scene gezet
We zullen het wel weer zien denk ik
|
|
|
Post by Annika on Nov 14, 2006 19:33:36 GMT 1
Hij leeft gewoon nog.. Typisch GTST Ik hoop maar dat ze snel uit dat hok zijn of dat er iets boeienders met die mensen gaat gebeuren.. En ik hoop dat die Lieve er snel uit is, want die vind ik irritant
|
|
|
Post by LionHeart on Nov 15, 2006 14:52:10 GMT 1
Ja echt raar inderdaad, dat hij nog leeft...Als je in het ziekenhuis overlijdt, dan word je volgens mij toch echt officieel dood verklaart...Echt iets voor GTST inderdaad !
Ben benieuwd of hij dan nu gewoon weer blijft, of hoe het verder gaat...
|
|
|
Post by shannon86 on Nov 16, 2006 9:35:25 GMT 1
Ja, ik vond het ook raar zeg. We zagen hem dood gaan en dan leeft ie opeens weer. Maar wel cool dat Ludo weer terug is. Dian krijgt het nog zwaar te verduren nu ze Sanders inc. niet meer kan overnemen en Ludo terug is. En inderdaad wat Charmed-P3 zegt, die Lieve is echt een irritant mens, ik ben beniewd wat ze nou wilt met Valentijn.
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Nov 19, 2006 17:19:01 GMT 1
Och die Lieve vind ik echt een bitch. Ze is helemaal niet zo een lieve. Ik denk gwn dat ze te horen kregen dat Ludo nog zou leven, dat Ludo toen tegen Janine en Nina heeft gezegt dat ze moesten zeggen dat die dood was, zodat hij kon uitzoeken wie zijn moordenaar is. Ik vind het wel jamer dat die nog leeft, ik haat Ludo.
|
|
|
Post by Peter on Nov 22, 2006 19:04:02 GMT 1
het is allang bekent maar moris is de kogelverwisselaar!
|
|
|
Post by Annika on Nov 23, 2006 13:55:42 GMT 1
En, hadden die mensen van 538 het nou goed eigenlijk?
|
|
|
Post by LionHeart on Nov 23, 2006 20:03:10 GMT 1
Het was niet al lang bekend One! En heeft ie misschien gekeken, en zegt ie dat Morris het heeft gedaan...Zo kan ik het ook Ja bij 538 zeiden ze toch dat Martine het had gedaan ? Maar blijft Ludo nou, of gaat hij er toch uit binnenkort ? Ze zeiden namelijk dat hij voorgoed uit GTST ging...
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 23, 2006 20:39:01 GMT 1
Hoe is het verhaal nou precies gelopen, zat net te kijken en zag het toevallig...maar snap het niet
|
|
|
Post by Annika on Nov 26, 2006 14:54:48 GMT 1
Nou, Ludo was dus neergeschoten hè En die dokter was een vriend van 'm, dus die zal Ludo dan wel nep doodverklaard hebben. Toen is Ludo naar Schotland gegaan om te revalideren. Toen kwam hij terug en hij had met Janine plannen gemaakt om die vijf mensen op te sluiten en ze tot een bekentenis te dwingen. Nu blijkt dat Moris het heeft gedaan en Ludo is weer terug. Die vijf mensen zijn allemaal weer terug, ook Moris. Voor de mensen die er niks van weten hebben ze verzonnen dat de Maffia erachter zat. Ik weet niet wat je precies niet snapte en of het zo duidelijker wordt, vraag ik me ook af... Ik denk dat Ludo wel blijft en dat dat verhaal alleen maar was om het geloofwaardiger te maken ofzo..
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 28, 2006 13:08:41 GMT 1
Haha ok GTST en Geloofwaardigheid...das een giller
Maar denk dat ik het nu snap
|
|