|
Post by charmed-lover on Aug 18, 2006 12:15:30 GMT 1
Wisten jullie dit al ?
-Taylor komt terug -Ridge is de vader van brooke's baby,het kind zal RJ heten (ridge Junior) -Darla gaat dood -Brooke gaat weer met eric trouwen -Massimo wordt eruit geschreven
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Aug 21, 2006 8:36:16 GMT 1
Dat Taylor terug komt wist ik al, maar ik vind dat wel erg nep want we hadden haar gewoon in haar grafkist gezien.
Je bedoelt het kindje waar Brooke nu zwanger van is? Is Nich daar niet de vader van? Hoe kan dat?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 21, 2006 9:13:27 GMT 1
Omdat er met de vaderschapstest is geknoeid
Wist je ook dat Bridget en Nick zich gaan verloven
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Aug 21, 2006 13:24:37 GMT 1
Pffffffffffffff! Nick is wel iets te oud voor Bridget hè. Ze kan zo veel leuke mannen krijgen en dan gaat ze voor hem bah.
Wie heeft er met de vaderschapstest geknoeid dan?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 21, 2006 13:32:32 GMT 1
Volgens mij Sally
Maar heb ooit eens een aflevering uit Amerika gezien en daar waren Ridge en Brooke gelukkig getrouwd tot Taylor terugkwam en Ridge niet wist wat ie moest doen
En toen was Nick verloofd met Bridget, maar bridget twijfelde aan haar keuze volgens mij
Die tweeling van Ridge en Tayler en thomas zijn dan al tieners (gaat wel snel in de soap wereld, rick werd volgens mij ook pas een jaar of 6/7 geleden geboren)
|
|
|
Post by Marissa on Aug 22, 2006 21:33:19 GMT 1
Klopt ja, die kinderen van Taylor zijn over 3 jaar al tieners. Maar ik wist dat Taylor terugkwam, ben benieuwd hoe.
En hoe gaat Darla dan dood?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 23, 2006 15:45:10 GMT 1
Ik weet hoe taylor terugkomt ongeveer...tis wel echt dikke kwats
Ze is gered door Prins Omar die doorhad dat ze in feite niet helemaal dood was (die man die haar al eens eerder heeft gered) en die heeft haar "Bewaard" totdat ze wakker zou worden ofzo
Maar in die aflevering was Massimo er gewoon nog hoor...dus weet niet of die er inmiddels is uitgeschreven mar wij kunnen nog wel ff van hem zien
|
|
|
Post by Marissa on Aug 26, 2006 11:47:53 GMT 1
Pf... HAHA.
Dat moet echt weer een soap heten. Ze is in het ziekenhuis doodgegaan! Vage nuts. Geloofwaardig is het iig niet.
Ik vond Taylor altijd wel tof, dus erg vind ik het niet, hoor. Maar ze hadden wel een beter verhaal mogen verzinnen.
|
|
|
Post by charmed-lover on Aug 29, 2006 18:03:41 GMT 1
Jah het is idd wel erg nep.Maar dit is volgens hun gebeurt: -Een prins uit marokko heeft haar gered ze hebben haar geruild voor een pop. -Dus in de kist zat een pop En ik heb volgens mij gehoord dat ridge voor taylor gaat kiezen en zij gaat hem bedriegen......Ben alleen vergeten met wie En ze is geen braverik meer als vroeger.Ze wordt vaak dronken... En ow darla is overleden in amerika taylor heeft haar overgereden...als ik het goed begrijp
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 30, 2006 21:35:33 GMT 1
Ja ze wilde ook uit de serie omdat Taylor te braaf was...dus ze zal wel als rebel terugkomen
|
|
|
Post by Marissa on Sept 9, 2006 10:35:48 GMT 1
Whaha. Dat klopt ook niet, komt ze als een of andere alcoholist terug. Krijg nou wat. Die serie word steeds nepper.
|
|
|
Post by michelle1988 on Sept 12, 2006 14:41:08 GMT 1
Tayler ging helemaal niet weg omdat ze vond dat ze te braaf was, k hoorde weer iets anders. Dat haar vader erg ziek was dat ze toen voor hem ging zorgen.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 21, 2006 8:13:50 GMT 1
Ik begreep van mijn ouders dat ze al weer terugkwam als schim momenteel, dus ga het nu ff volgen om te kijken hoe ze dat wonderbaarlijke mirakel gaan oplossen
|
|
|
Post by Marissa on Oct 3, 2006 17:34:21 GMT 1
Ik zag d'r 2 weken geleden inderdaad als schim, lol.
|
|