|
Post by Boot on Feb 27, 2007 12:34:31 GMT 1
Wanneer het skelet van een officier van justitie worden gevonden, die al 5 jaar vermist is, denkt het team dat dit een mafia moord was. Ze vinden het lichaam van een vrouw een paar meter verderop, ze denken dat die persoon is vermoord door dezelfde persoon. Brennnan denkt dat de vrouw jaren lang is geslagen door haar man, maar de man ontkent dat. Het onderzoek leid Bones en Booth naar illigale boks wedstrijden in Las Vegas. In een poging om het mysterie te ontrafelen, gaan Bones en Booth undercover.
|
|
|
Post by Boot on Feb 27, 2007 12:35:29 GMT 1
o mijn goede god in de hemel.... GEIL ik hou van boksen... geil geil geil... rrrrrrr
|
|
|
Post by nyx on Feb 27, 2007 13:51:55 GMT 1
Super geil kon mijn ogen niet van hem afhouden lekker bezwete (en bebloede) sterke mannen. Long time fan...
|
|
|
Post by Boot on Mar 13, 2007 20:47:14 GMT 1
Deze aflevering kan ik 1000 keer kijken... !!! I have enough bibles, but you can try next door!! en als hij haar op de kont slaat Dat accent... heel erg fout !! hup 2000 euro uit haar decolote ( dat wil ik ook, een geld bron in je decolote ) En dat gevecht van hem.... sooo f*cking hot tegen die reus !! Dan da magische tip van Bones... ( waarbij der jurk te veel af zakt ) There goes the giant !!! DAn die knuffel... Tony The Tiger... i could just eat him up !!!! rrrrrrrrr En zo lief dat zij op hem wed omdat ze dan hoopte dat hij zou winnen cute...
|
|