|
Post by Jonna on Feb 27, 2007 16:35:51 GMT 1
Teaser:Brennan wordt wakker in een auto en realiseert zich niet waar ze is. Wanneer ze probeert weg te gaan realiseert ze zich dat de auto onder de grond is begraven. Ze draait zich om om Hodgins in de achterbank met gebroken benen te vinden. Zij realiseert dat zij gevangen zijn door de Grave Digger. FLASH-BACK Brennan en Booth komen aan bij een misdaadscène in het bos waar een sheriff beweert dat de lokale kinderen een vliegende schotel met aan boord aliens vonden. Wanneer Brennan een kijkje neemt onderscheidt ze dat de aliens eigenlijk twee jonge jongens zijn en de vliegende schotel is een gesloten verzegeld biervat. Oordelend door hun decompositie, weet Brennan dat ze al jarenlang dood zijn. Bij het laboratorium met beide lichamen voor onderzoek, verklaart Zack dat één van de lichamen veelvoudige gebroken beenderen heeft terwijl het andere lichaam niets heeft. Ook met de hoeveelheid bloed die in het vat wordt gevonden, denkt hij dat de jongen met de verwondingen doodbloedde, terwijl de andere jongen later zou zijn verstikt. Hij voegt ook toe dat zij tweelingen waren. Booth komt met een foto van de jongens, Matthew en Ryan Kent binnen. Zij werden ontvoerd in 2001.
|
|
|
Post by Boot on Apr 1, 2007 16:05:34 GMT 1
OKE GEWELDIG !! echt een geweldig aflevering !! Love it !! Het hele verhaal, lijkt een beetje gestolen van CSI... maar zo veel beter uitgevoerd !! Haha dat ze een mobiele telefoon laten werken, zuurstof maken en een explosie... Dat is toch briljant... oo wat vind ik het ineens fijn om een nerd te zijn OMG Booth.. was zo helemaal gestresst, hij is zoo verliefd op Bones... jammer dat hij het zelf niet weet... en zij ook niet EINDELIJK Jack en Angela... Ik wil weten wat Bones op dat briefje heeft geschreven... en ik vind wel bagger dat ze de Gravedigger niet hebben gevonden. Het team was echt zo goed deze keer samen... Alleen Zack zag wat pafferig... betje baty... hij kan ook wel een beetje slaap en een kapper gebruiken..
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 13, 2007 12:43:34 GMT 1
OMG wat een grandioze aflevering. Ik vind Hodgins echt zo schattig...met zijn parfum van 3000 dollar...
"A man gives you a bottle of parfume like that it says ... it says I love you" wat enorm schattig
En Booth en Bones zijn zo verliefd...waarom geven ze dat neit gewoon toe
|
|
|
Post by Boot on May 13, 2007 19:00:04 GMT 1
omdat de schrijvers dan denken dat het saai word, ze snappen niet dat wij niet van deze spanning houden
|
|