|
Post by Boot on Mar 11, 2007 10:07:00 GMT 1
Bones en Booth moeten naar de cel van Howard Epps ( Heath Freeman ) daar is een lijk gevonden. Het lijk is niet van Epps. Het blijkt dat Epps ontsnapt is en hij is uit op wraak, wraak op alle vrienden van Brennan en ook de zoon van Booth, Parker. Omdat de zaak rete gevaarlijk is moet Bones onderduiken. Cam inhaleert een giftige stof tijdens een autopsie en haar leven is daardoor in gevaar.
|
|
|
Post by Boot on Mar 11, 2007 10:07:21 GMT 1
OMG dat is echt zielig... Ik vind Parker zoon lekker kereltje !!
|
|
|
Post by Boot on Apr 1, 2007 21:21:16 GMT 1
Nu heeft ze der pistool !! Haha size matters... niet volgens Booth.. Ik weet dat het echt een Bo opmerking is... dat spijt me... maar... booth zegt hier dat het niet gaat om de grootte maar hoe je hem gebruikt... Ik ben ERG benieuwd ;D Omg... epps is eng... en smerig en gestoord... ZO VET !! Die arme vrouw... zo zielig... Dat ze onthoofd is ( en smerig... bah ) En als Booth dan hysterisch op die draaimolen staat... zo zielig... ik kreeg er hartverzakking van.... iehw... OMG dat spul dat Cam inhaleert... zo smerig.. dat ze zo zit te kwijlen... enzo... en dat die dokters zo zeggen dat ze dood gaat enzo,, gelukkig is dat niet zo ... en dan Epps met dat telefoontje... en die moeder enzo... echt heel spannend ( ik kan heel slecht tegen enge spanning ) en dan Zack met die boobytrapp omg... Epps is de bom... de bom ( woordgrap ) OKE EPPS in die kast... smerig... dat is echt een griezel... en dat ie van het balkon flikkert... ( wel blij dat dat zoontje niet gepakt word )
|
|