|
Post by Boot on Mar 11, 2007 10:03:12 GMT 1
Een man is vermoord en verbrand en hangt als een vogelverschrikken aan het dak van een gebouw. Booth onderzoekt de man en vind dat de man werkte voor de georganiseerde misdaad. Russ, de broer van Brennan, belt Temperance en verteld haar over een telefoontje van hun vader. Hun vader verteld hun dat ze beide in gevaar zijn. Het gevonden lichaam is van een ex FBI agent, de man was op zoek naar Russ om hem te vermoorden. Hoe dieper Booth en Brennan in hun onderzoek duiken, hoe meer ze leren. Totdat ze een schokkende fondst doen, die sirieuse consequenties heeft voor de carriere van Booth Zack moet zijn dokteraat verdedigen wil hij in funcite blijven, daarvoor vraagt hij hulp van een van zijn collega's
|
|
|
Post by Boot on Apr 1, 2007 18:14:50 GMT 1
Leuke aflevering!! Whoehoe ik vind die Carolyn erg leuk... Ben blij dat ze er weer is... Als het goed is komt ze nog een keer terug. Ik vond Zack zo zielig, toen hij daar zo zat en dat ze zijn uiterlijk belachelijk ging maken, en later deed Cam dat ook. Zo schattig toen iedereen Booth ging helpen nadat hij geschorst was... En die Make Over... van Zack... hij keek zo zielig naar Angela... Lijkt me wel leuk om zoon squint een make over te geven... en Angela deed het enig!! Ben blij dat hij er mag blijven werken t zou minder zijn zonder hem... OMG... al dat bloed en dat Temperance dacht dat het van Russ was... dat was waarscheinlijk wel ff schrikken voor haar, als Russ dood was dan heeft ze geen famillie meer... Die priester was haar vader... dat had ik niet verwacht... Ben blij dat er nog een verrassing was ;D en leuk dat ze haar pa probeerde te vangen en toen zelf gevangen werd Wel zielig voor die kindjes van Russ..... En die auto... Seeley krijgt echt wel een ass whooping van Carolyn!!
|
|