|
Post by Boot on Mar 11, 2007 10:08:55 GMT 1
Bones moet samenwerken met een andere agent wanner Booth naar therapie moet. Bones en haar nieuwe collega onderzoeken de dood van een rookie, die mee deed in een film die "Girls Gone Wild" heet.
|
|
|
Post by Boot on Apr 1, 2007 22:07:47 GMT 1
oke beetje vreemd dat Booth die clown kapot schiet... Bah dit is Bones der nieuwe vriend... Walgelijk... Ik wil de ultiemeling gewoon.. zoals het hoort... Die psychiater is echt geweldig... die kerel is briljant !! Zoon goede acteur... ben blij dat hij een aantal afleveringen erin zit... die kerel van die site is echt smerig... wat een griezel.. Angela was bang volgens mij toen die vader van dat meisje bij haar kan zeggen... Dat komt zkr door Epps... Die griezel is dood geschoten, dat heeft hij niet verdiend... ookal is het een smerige griezel :S Ze doorbreken wel taboe's he... een priester die dat meisje vermoord en verkracht... BAH:( die nieuwe kerel is tenminste wel een FBI man... tis niet zomeer een of andere poessie... Had ik al gezegd dat ik die acteur van die psych briljant vind !! En Booth maakt gewoon de een of andere over... dat is sexy..
|
|