|
Post by Boot on May 3, 2007 15:50:25 GMT 1
The team works on finding how Chelsea Cole, a fan of astronomy who suffered from Werner's Syndrome, died. A couple will go down the aisle but the nuptials will be stopped by a state department employee. Will that couple say "I do"? Zack gives an important letter to Booth. Bones watches a 1993 video of her mother in which she makes a few revelations. Booth and Max get into a fist fight. Billy Gibbons reprises his role as Angela's father.
|
|
|
Post by Boot on May 3, 2007 15:52:26 GMT 1
OMG ik hoop dat, dat koppel Jack en Angela zijn... ( dat zal haast wel ) Lijkt me zo leuk, ik wil dan wel dat ze ja zeggen... maar wacht eens even... Angela is toch al getrouwd... Volgens mij werd dat gezegd in seizoen 1... op FIJI... Misschien komt die kerel wel weer terug...
|
|
|
Post by Boot on May 17, 2007 19:29:44 GMT 1
Ik vond het wel grappig dat de papa van Temperence binnen komt en doet alsof er niets aan de hand is... En ook erg grappig dat hij een ander verleden heeft gecreeerd ! Jeej Caroline is er weer, ik vind haar zo grappig ! En die schattige omhelzing van Temperence, nadat ze een bruidsmeisje mag zijn Die pa van Brennan komt wel met de ene verrassing na de andere, zo zielig dat hij niet gewoon alle sheit in een keer zegt. Dan is de schok groter, maar dan is Brennan er wel gelijk vanaf ! O dear, Zack krijgt een brief om naar Irak te gaan... Ik vind het niet zo heel erg dat hij gaat... ik werd hem een beetje beu... Ook vet dat Booth de getuigen is !! En dat hij de bruidsmeisje moet tongen !! Beetje dom van Cam om te beloven dat Zack en Jack een auto krijgen als het experiment lukt ! Gelukkig voor haar gebeurde er niets... Die pa van Angela is grappig en Billy Gibbons kennen we natuurlijk allemaal en die is ook Slamin' Ik snap die pa van Brennan niet, snap niet waarom hij vechten wilt !! Maar is wel vet... en die klap in het kruis.. dat is niet volgens de etiek !! Zo gek jongen, dan zie je je dooie moeder op een film, dat lijkt me echt verschrikkelijk !! De trouwjurk van Angela is prachtig, haar borsten waren wel een beetje vreemd in die jurk... En Profiel... Beetje vreemd dat Booth en Brennan zo gaan knuffelen midden in die ceremonie maar ja... OMG ik zei het toch !! dat ze al getrouwd was en dat ze niet kon trouwen !! Ik wist het, ik wist het !! En dan boeken ze hem gewoon, dat is weer eens wat anders !!
|
|