|
Post by romyp3 on Dec 11, 2006 20:38:56 GMT 1
wat is jouw favo kerstding het kan van alles zijn een liedje of iets wat jou echt in de kerststemming brengt vertel het hier!! mijn favo kerstding is natuurlijk de kerstboom en het liedje: al i want for christmis is you van maria carey brengt mij echt in de kerststemming en het liefst dat ik doe met kerst is gezellig met veel mensen kerst vieren
|
|
|
Post by Peter on Dec 11, 2006 21:30:28 GMT 1
de kerstboom ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 11, 2006 22:23:44 GMT 1
De kerstboom, want dat liedje van Mariah Carrey komt me de strot uit...echt veeeeeeeeeel te veel gehoord
Verder hou ik ervan van alles op te hangen in de kamer, heb een leuk kersthuisje enzo...en gezellig gourmetten met de familie
En het forum oppimpen
|
|
|
Post by shannon86 on Dec 12, 2006 9:50:08 GMT 1
Waar ik echt van in de kerststemming kom is mijn galajurk kopen en passen en me voorbereiden daarop. de dag erna is altijd alleen weer wat minder leuk.
Ook brengt All I want for Christmas me zeker in de stemming
Last but not least, de versiering op mijn werk. Dat is altijd zo gezellig. Sinds gisteren hangt het er weer ;D
|
|
|
Post by LionHeart on Dec 12, 2006 14:35:12 GMT 1
Ja voor mij ook de Kerstboom natuurlijk, 6 december stond hij al bij mij Verder vind ik gourmetten met zn allen ook altijd erg gezellig! En 'All i want for christmas' vind ik altijd wel leuk met kerst, ik krijg dan altijd echt dat kerstgevoel als ik dat hoor...
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Dec 12, 2006 14:39:13 GMT 1
kerstboom en liedjes met het woordt kerst erin vind ik altijd wel leuk en het van te voren maken van kerstkaarten ( meestal 3d kaarten)
|
|
|
Post by michelle1988 on Dec 12, 2006 15:16:46 GMT 1
ik maak ook meestal 3d kaarten de kerstsfeer krijg ik echt van de kerstboom en heel veel kerstliedjes van mariah carey en de buitenverlichting die meestal overal wordt opgehangen!
|
|
Eva
Figurant
|
Post by Eva on Dec 12, 2006 15:54:40 GMT 1
Toch ook wel de kerstboom, en winkelen
|
|
|
Post by lorenienna on Dec 12, 2006 22:14:06 GMT 1
Ik raak helemaal in de kerstsfeer door de lichtjes die de mensen hier overal buiten hebben hangen. Hoewel ik helemaal niet van winter hou, vind ik dit supergezellig. Verder is natuurlijk ook de kerstboom leuk en wat ik ook super vind is het raden van wat er in mn kadoo zit. Het ligt weer sinds dit weekend onder de boom en ik ben nu al aan het aftellen tot ik het mag opendoen !
|
|
ocf
Figurant
|
Post by ocf on Dec 13, 2006 17:29:28 GMT 1
Alle lichtjes enzo, denk ik ook.. We hebben hier -nog- geen kerstboom en we vieren het ook niet echt uitgebreid, met cadeaus enzo. Alleen met een uitgebreide maaltijd (dit jaar een dag gourmetten ) En een paar Christmas liedjes, oa ook All I want for Christmas is you.. Ik heb hem erg vaak gehoord maar zo rond deze tijd ga ik hem weer leuk vinden. En elke keer rond nieuwjaar kan ik hem niet uitstaan, tot rond deze tijd.. etc
|
|
|
Post by Rianne on Dec 14, 2006 10:34:50 GMT 1
De kerstboom is altijd wel leuk en bepaalde films, die horen echt bij de kerst, vind ik.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 17, 2006 19:21:15 GMT 1
De kerstboom is altijd wel leuk en bepaalde films, die horen echt bij de kerst, vind ik. Ik denk dat meteen aan de gremlins en home alone...ieder jaar weer
|
|
|
Post by Peter on Dec 17, 2006 20:49:55 GMT 1
( waarom lees ik telkens ,'jou favo kleding' ?) ik moet dan denken aan slecht duits gedubte kerstfilms, vooral komen dan die filmen van die maffe familie met thing en die maffe oma,, kale dude, die lijkbleke vrouw en zo'n man.. en dat monster.. xD als je het over films tijdens kerst heb
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Dec 18, 2006 23:23:28 GMT 1
Ja ik ga ook voor de lichtjes ik weet niet kan daar uren naar kijken, dan ben ik net een kind. Voor de rest verschillende nummers die met kerst te maken hebben. All I Want For Christmas is een mooi nummer maar ik luister het ook steeds minder net als Last Christmas Dat zijn nummers die je elk jaar weer hoort en te veel hoort en dat gaat dan op je zenuwen werken. En samenzijn met vrienden en familie.
|
|