|
Post by Crazybloempje on Dec 25, 2005 14:04:45 GMT 1
Snik snik Het was eerste kerstdag, 2005 Stefan deed het konijnenhok uit en de konijntjes sprongen rond in de kamer en liepen mij voor de voeten. Rachel dronk zelfs uit de bank van mijn hond Balou. Nadat het hok klaar was zetten we beide konijntjes terug in hun hok. Maar al snel ging het niet goed met Rachel en ze begon over te geven. Ze had allemaal slijm aan haar mondje en neusje zitten en kreeg bijna geen lucht. Na een paar minuutjes kreeg ze stuiptrekkingen en was ze dood Lieve Rachel, rust zacht
|
|
|
Post by Darth Yotho on Dec 25, 2005 14:19:30 GMT 1
AW wat zielig ..... Ik kon Rachel natuurlijk ..... Rust Zacht lieve Rachel ..... Nu hopen dat Joey eroverheen komt ... Blessed Be,
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 25, 2005 14:23:15 GMT 1
Even voor de mensen die mijn niet kennen
Joey is mijn andere konijn.
Btw we hebben besloten om dinsdag een nieuw maatje voor hem te halen...anders is ie zo alleen
|
|
Fee
Reclame Acteur
Huppelt? :|
|
Post by Fee on Dec 25, 2005 16:16:03 GMT 1
Ahw. Ik had ook 2 konijnen, die vorig jaar achter elkaar dood zijn gegaan. Nu heb ik ook een nieuwe. Wel goed dat je dinsdag al een nieuwe gaat nemen, want voor die nu over is, is het natuurlijk ook raar opeens. Weet je niet hoe het komt dat je ene konijn nu dood is? Misschien door dat water van je hond?
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Dec 26, 2005 14:05:26 GMT 1
Aah! Wat erg voor je! En voor het andere konijn natuurlijk. Veel sterkte ermee!
|
|
|
Post by Boot on Dec 26, 2005 22:33:06 GMT 1
aaah wat zielig... weet je ook waarom het konijn dood is... wel sneu inderdaad voor Joey... nu issie helemaal alleen... dat is niet cool
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Dec 27, 2005 13:56:48 GMT 1
Wat sneu! Gaan jullie het konijn ook begraven? Wel leuk dat je meteen een nieuwe komt, is ie niet meer aleen over..
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Dec 27, 2005 21:02:11 GMT 1
wat zielig ik heb zelf ook een hele boel beestjes
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 28, 2005 0:44:41 GMT 1
Ik heb vandaag bij mijn oom een nieuw konijntje gehaald en het gaat goed samen, ze moeten alleen nog even wennen. Mijn nieuwe konijntje heet: Phoebe
Maar ik kan mijn konijntje niet begraven, want ik ben bang dat mijn hond hem dan weer opgraaft
|
|
jacky
Figurant
ben verslaaft aan Mcleod's Daughters
|
Post by jacky on Dec 28, 2005 14:13:39 GMT 1
je kunt er een paar tegels op leggen zodat de hond er niet bij kan maar de kan is groot dat hij het konijn ook niet op graaft. wij hebben begin dit jaar jaar mijn poesje begraven en we hebben twee honden maar ze hebben haar niet op gegraven
|
|
|
Post by lostdreamer on Dec 28, 2005 19:18:55 GMT 1
owh veel sterkte zo ineens wel raar en zij [ ga ik van uit] was niet eerst ziek owh mijn visje lag gister ochtend ook eens dood in de vise kom
|
|
|
Post by ilselostfan on Dec 31, 2005 21:39:27 GMT 1
heej.. Jammer van je konijn joh! Mijn konijn is 2 weken geleden doodgegaan! De vorige dag nog springlevend... en de dag erop... ook dood... Ik mis hem wel.. en ik koop binnenkort weer een nieuw konijn!
groetjes ilse
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 4, 2006 2:07:31 GMT 1
Ik wist het al maar toch is het zielig. Ze was altijd zo aardig een dol gelukkig. Maar onze oom zei ook dat hij veel te veel dronk, en hij was al niet 100% gezond toen je hem kocht....... maar ja, dat is natuurlijk niet te voorspellen. Rachel je was een leuk konijn voor zolang het duurde. Rust zacht lieve Rachel
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jul 16, 2006 18:14:49 GMT 1
|
|