Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 7, 2007 21:37:41 GMT 1
- Dat ik nog heeeeeeeeeeeeel veel moet doen voor school - Dat me tante vandaag in eens voor de deur stond ( 1 van de 25!!) die eigenlijk nooooooooooooooit komt - Dat ik moe ben - Dat ik sinds de 27ste alcohol drink - Dat Nederlands een *** vak is
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 8, 2007 1:45:48 GMT 1
- dat ik niet hoop dat ik van simone nu een alcoholiste heb gemaakt XD
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 8, 2007 16:13:39 GMT 1
dat ik 2 weken de tijd had voor mn Se's (toetsen) en NIETS heb gedaan om de 9 k*tvakken te leren... ik ben al blij dat ik geen herkansigen hoef te doen.
dat ik nu achter de computer zit terwijl ik mrge 2 toets van frans heb
dat ik vanavond tijd moet maken voor Grey's Anatomy
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 11, 2007 16:35:35 GMT 1
-dat ik straks naar buikdansen moet waar ik 2 weken op heb gewacht rot vakantie maar dat ik er pas weer vanochtend achter kwam -dat ik me zelf aan het veranderen ben van bitch naar een wat aardigere persoon -dat ik even een paar mensen voor me feest ga vragen -dat me makeup nog best wel goed zit op dit moment -ik ontdekte vandaag dat ik een danspasje nog wel weet -dat ik me buikdanspasje helemaal foutloos kan dansen -dat ik bijna in slaapviel bij de nederlandse les net als veel andere klasgenoten -dat ik school ff moet in halen aangezien ik de laatste tijd alleen maar heb zitten te tekenen in de les -dat ik helemaal niks snap van dat engelse taaldorp gedoe en niet weet hoe ik dat maar eens ga vertalen van het nederlands naar het engels (spaans is leuker) -dat ik nu maar eens moet gaan stoppen anders word me lijst te lang -dat me msn het niet doet *** msn
|
|
|
Post by Annika on Jan 11, 2007 18:49:40 GMT 1
Allereerst ontdekte ik dat ik school zo niet gemist heb.. Voor de rest heb ik deze week ontdekt dat ik slecht ben in Sk, Engels mondeling en Natuurkunde practicum (gewoon natuurkunde ook) En ik ontdekte vandaag dat ik slecht ben in het aantal woorden van een Engelse brief aanhouden (130-175, ik had er 390). En ik zal het alvast zeggen, morgen ontdek ik dat ik slecht ben in Bio practicum. Ben sowieso slecht in Bio, dusja.. Oh, niet te vergeten.. Dat Jes een coole blog heeft
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 11, 2007 19:56:42 GMT 1
dat me moeder voor mij iets had verstopt in haar tas dat daarin seizoen 4 zat dat ik nu bezig ben met een 3d huis dat ik moe ben dat ik net zoals annika school ook niet gemist heb
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 12, 2007 18:11:33 GMT 1
ik ontdekte vanochtend wat simy nog niet weet want ze was ziek de eerste 4 uur alleen zat in zo'n rot hok omdat me hele groep ziek was Ik ontdekte vandaag ook dat taaldorp (engels gesprekken) echt niks worden Dat ik vandaag om 12 uur hersendood dat ik in de ochtend echt heel slim was en vet veel heb gewerkt en nu vet veel heb bij gewerkt dat ik steeds meer word geaccepteerd door me klasgenoten dat ik steeds aardiger word denk dat ik me bitcherige gedrag weer beetje kwijt raak na ja niet kwijt maar een beetje verberg want k boos ben dan komt het er weer uit dat ik extra veel moet gaan oefenen voor me buikdans optreden zondag dat ik me vriendin miss dat ik lol had in de klas met me beste vriendin me ChickyXD( nee ben geen lesbo) Dat me bio leraar onze klas het leukste vind omdat wij zo rustig zijn dat ik eigenlijk niet echt vaak zenuwachtig voor iets word nu ik alles na ga gelukkig anders kon ik geen optredens doen voor me buikdansen en voor trampoline salto springen dat ik best wel goed kan basket ballen dat ik eigenlijk wel goed in sporten ben en dat ik echt super veel en vaak sport (goh niet van meself verwacht ) dat ik nu een smsje van pam binnen krijg Dat ik belagelijke dingen in me agenda heb gezet somige dingen leuk maar somige dingen niet want die heb ik er in gezet toen ik boos was maar kwam er dus achter dat het nog al vernederend was voor iemand anders dus ik eigenlijk wel coole kleding heb Dat ik inspecteur op het gebied van moordzaken wil worden echt mijn ding hoop alleen neit dat k trauma krijg Dat ik verwent kind ben nu stop ik kan nog wel langer door gaan -xxx- Mascha
|
|
|
Post by Peter on Jan 12, 2007 18:43:35 GMT 1
'wat een waslijst ik ontdekte dat de kans vrij groot is dat ik in amsterdam ga studeren .. =_=
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 12, 2007 21:11:46 GMT 1
ik moet nog gaan kijken waar ik voor moordzaak inspectrice moet gaan studeren maar het liefst America al meot ik dan wel iedereen hier in nederland afschijt nemen en ook me beste vriendin alleen kan niet zonder haar (nee ben geen lesbo) ik ontdekte dat ..... my haat Dat ik Peter ook aardig vind dat ik de lenigste van het gezin ben in het gebied van buik spieren (logisch als je buikdanseres ben) Dat ik steeds tegen de verkeerde mensen iets loop te praten
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 13, 2007 20:23:54 GMT 1
Ik ontdekte dat ik net nog al erg sexy deed en dat ik sexy in me nieuw buikdans broek eruit zie lkkre combinatie wit met rood en zwart o trouwens (feyenoord) hihi dat ik vandaag kilo van afgevallen ben ik blij om dat ik me kettingtje met kruisje heb gemaakt toen gesloopt en weer gemaakt Dat ik vet zin in morgen heb dan heb ik buikdans optreden dat ik vreselijk me best doe om er zo goed mogelijk uit te zien morgen echt er mag niks misgaan anders ben ik verdrietig(sinds dit jaar zijn me gevoelens nog al kwetsbaar) Ps: heb nieuwe spullen gekocht voor morgen (strikjes voor in me haar, sexy rode broek, Glitters voor in me haar) ben echt een idioot zet nu alles al klaar voor morgen zodat er niks fout gaat Dat ik bang ben om fouten te maken en niet uitgelachen wil worden Dat ik vet lenig ben in me buik en rug logische eigenlijk Dat x-factor zo weer op tv komt Dat ..... me nog steeds haat Dat ik Peter aardig vind! Dat ..... goede keuze heeft gemaakt kwa vriendje Dat ik niet eens het mobiele nummer heb van me aller beste vriendin echt dom eigenlijk Dat ik schaap heb gegeten (alleen er al over na te denken word ik al misselijk) Dat ik boos werd op me poesen omdat ze steeds in de weg liepen en steeds overal op sprongen Dat ik verwent kind ben alles wat ik vraag krijg ik van me ouders dus echt nog al verwent (al zeg ik.. ik wil een paard krijg ik al zeg ik ik wil een trampo krijg ik ook en nu wou ik naar Shakira en mocht ik ook heen en al zeg ik.. ik wil naar me vriend ja is goed en dan brengen ze me, en al zeg ik.. ik wil niet meer bij me zusje slapen toen gingen we verbouwen voor de 6de keer) Dat me paardenstal verschoont is door me vriend Dat ik nog me boek moet gaan halen voor me brommercertificaat Dat uh iemand schijnheillig tegen me doet op msn Dat ik Bradly vet lief vind en hij mij ook zegt ie Dat Jonna handig is
|
|
|
Post by Peter on Jan 13, 2007 20:43:20 GMT 1
- dat nagels echt really ew zijn als ze kapot zijn xD
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 14, 2007 10:25:40 GMT 1
dat ik een grote fout heb gemaakt door thuis te blijven terwijl mn zusje 9 vrindinnen te logeren uitnodigd. ze zijn de hele nacht wakker gebleven en hebben ruzie gemaakt...
ook ontdekte ik dat ik een groot probleem heb want ik heb morgen een natuurkunde en een nederlands examen en ik heb nog maar heel weinig geleerd
|
|
|
Post by Jonna on Jan 14, 2007 13:02:24 GMT 1
-Dat ik nog steeds niet zenuwachtig ben voor Timboektoe... (komt wela ls ik daar ben)
-Dat Mascha wel veel te ontdekken heeft gehad deze paar dagen
-Dat ik over een uur al wegmoet!! *aaaah*
-Dat mensen op mijn musical vinden dat ik goed kan acteren *Yes!*
-Dat ik ook Annie mocht spelen in een scene!
-Dat de trip van mijn vader *hij zou naar Maleisïe gaan* is uitgesteld... hij gaat nu volgende week maandag i.p.v. morgen
-Dat mijn moeder nu boos wordt aangezien ik nu te lang achter de pc zit...
-Dat mijn zus het ook niet leuk vind...
-Dat ik nu nog even gauw die inschrijfformulier moet invullen + handtekening van mams...
Dat was t wel zo'n beetje
P.S. Ja ik ben handig!! =D
|
|
|
Post by Peter on Jan 14, 2007 15:28:44 GMT 1
handig? - ik ontdekte vriendelijkheid van de dokteresse ( XD ) van de huisatsen post - dat nagels ongevoelloos zijn
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 14, 2007 17:38:54 GMT 1
Dat ik mijn vorige 2 posten ff beetje moest evranderen dat stargate best wel leuk is dat buikdansen leuk was en redelijk goed ging dat iemand die een theatergroep heeft en dus leert acteren mij een talent vind en dat ik het vanmiddag ook vet goed deed volgens die vrouw 8-)leuk complimentje want steeds als ze langs liep zei ze dat ik het vet goed kon hihi Dat ik nog al veel honger heb na vanmiddag (buikdansen en theater) dat ik een zere hand heb want heb uhm tussen de brandnetels geduwd dat me vrienbd me bijna in de sloot had gegooit omdat ik irritant deed hihi Dat Jonna handig is en steeds handiger word Dat ik nog ga ontdekken dat als ik vanavond in me bed ga leggen dat ik me buikspieren ga voelen omdat ze dan weer ontspannen aangezien ik net vanmiddag heb gebuik danst optredentje voor opendag Dat ik helemaal gek ben van Razorlight - America dat carlo boshart net zo net zegt dat hij irene mors een lkkrwijf vind Dat ik vandaag 4 uur voor de spiegel heb gestaan om er leuk uit te zien voor de opendag en 1.5 uur onder de douche dat is dus veeel te lang maar dat doe ik normaal ook dus voor mij is het normaal Dat ik onder de glittertjes zit omdat ik glitters in me haar had gedaan wat toen ook over me hele lichaam ging en ondertussen de buikdans zaal ook onder te glitters zit en al me kleren en me familie aangezien ik ze geknuffeld heb kortom alles wat ik aan geraakt heb vandaag dat ik nog een keer glitters in kan doen want heb nog over halfe bus zit nog vol dat ik morgen me beste vriendin onder ga spuiten met glitters aangezien ze ook van glitters houd He Selma Dat me hand nog steeds zeer doet van de brandnetels dat me broertje irritant is Dat me zusje vandaag even te veel zeurt Dat ik mezelf vanochtend en vanmiddag voor deed als Shakira hihi lol Dat Peter weer online op msn moet komen want heb zin in lol te maken maar dat kan ook met Jonna dus doe ik dat wel Dat ik me ketting met kruisje heb gemaakt want moest een kruisje hebben voor me buikdans optreden om me nek aangezien heeel veel sterren dat ook hebben Dat ik al veel te veel vertel hier Dat ik zin heb in een feest maar heb helaas geen feest Heb zin om even lkkr de beest uit te hangen
|
|