|
Post by Peter on Dec 18, 2006 17:24:51 GMT 1
Dus wat ontdekte je vandaag? Of waar kwam je achter wat kwam je te weten, iets in die richting dus ik ontdekte dat jonna heel charmant pannekoeken kan eten
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Dec 18, 2006 23:11:56 GMT 1
haha Ja kan ook leuk zijn om te ontdekken Ik heb zo in mn hoofd zitten dat Alyssa morgen jarig is dat ik helemaal vergat dat mn vader ook jarig is. Hij vroeg aan me of het morgen feest was, ik zei ja ik heb morgen een kerstdiner hihihi en hij bleef het doorvragen en toen dacht oowja hij is ook jarig. dus daar kwam ik dus achter
|
|
|
Post by Boot on Dec 19, 2006 9:03:01 GMT 1
ik kwam er vandaag ( alweer ) achter dat elke sperma cel heilig is...
( er zullen mensen zijn die nu denken dat ik gek ben... tegen die mensen... ga je klassiekers kijken )
|
|
|
Post by Jonna on Dec 21, 2006 11:44:23 GMT 1
Ik kwam er vandaag achter dat ik veels te vroeg uit bed ben gestapt...XD Ik hoef pas om half 2 op school te zijn!! *Peter dankjewel... *
|
|
|
Post by Peter on Dec 21, 2006 17:15:10 GMT 1
(A) lief he - dat ik niet naar de kerstviering van m'n werk moet, maar wel m'n kerstpakket moet ophalen (en dat terwijl ik nog mar 10 uur heb gewerkt xD)
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Dec 29, 2006 13:23:50 GMT 1
ik kom er ent zo ent achter dat ik me paard nog moet voeren dus dat doe ik nu snel hihi doei
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Dec 29, 2006 16:05:57 GMT 1
ik heb vandaag op gemerkt dat ik op msn tegen mensen die mij aardig vinden of doen als of ze me aardig vinden of ik aardig vind veel aardiger en opener ben dan tegen mensen die mij niet mogen of ik niet mag echt een kreng ben maar soms heb ik ook wele ens shagie bui of maakt iemand me shagie en dan ebn ik ook wel eens krengerig hihi somige mensen merken dat nog wel eens;) hihi maar algemeen ben ik best wel aardig vind ik zelf;)
Amorous Love And Romantic Mascha
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 29, 2006 17:42:11 GMT 1
Ik ontdekte vandaag dat het erg stil is nu al die mensen naar huis zijn. Ik ontdekte ook dat tosti's lekker zijn maar dat kaas klote is om te snijden Ik ontdekte ook dat er nog een jas bij mij ligt. De eigenaar kan dit jasje ophalen of ik kom hem wel een keer brengen Ik ontdekte vandaag dat sommige mensen die je als vrienden beschouwt je aardig met een mes in de rug kunnen steken. Hou niet van achterbakse mensen...
|
|
|
Post by Peter on Dec 29, 2006 18:59:42 GMT 1
- ik ontdekte dat tsoer mensen stoer zijn irl - dat als je de aftekening van marcha afgaat er 'alarm' staat - dat water over toetsenbord rare gevolgen heeft (zoals iksekkkkkkkkksssssssss en nog heel veel meer s'jes) - dat ik dat dus totaal niet doorhad dat ik dat ook had verzonden
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Dec 29, 2006 19:35:32 GMT 1
Ik ontdekte vandaag -Dat somige mensen best wel aardig kunnen zijn -Dat Peter vind dat ik Alarm afsla XD -Dat ik eigenlijk de hele dag achter de computer heb gezeten -Dat de tijd te snel voorbij is gegaan -Dat ik eigenlijk te veel koekjes heb gegeten maar het is December dus moet kunnen toch! Januari bestaat er om dat er af te krijgen -Dat ik een nieuwe verslaving er bij heb dat is telefoneren en Tsoer -Dat het wel weer eens tijd word om te gaan Shopen -Dat het tijd is om een feest te bouwen -Dat ik helemaal vergeten ben om nog even UNiCEF te emailen oke dit was het eigenlijk een best wel lange lijst en dat is nog niet eens alles ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 29, 2006 20:03:05 GMT 1
Ik ontdekte zojuist dat 3 nachten amper slapen slecht is voor je stem. Ik begin steeds moeilijker te praten, klink als een over andere g eile se xlijn....
|
|
|
Post by Peter on Dec 29, 2006 20:16:56 GMT 1
- dat m'n gezicht echt super erg is jezus waar komen al die gerstekorrels vandaan (dat waren die witte puntjes op m'n gezicht xD) en niet te vergeten die rare rode bultjes
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Dec 29, 2006 20:32:15 GMT 1
daar heb ik ook last van maar ik ontdekte vandaag dat dat spul wat ik voor puisten gebruik nog echt helpt ook want het is al een stuk minder ben ik blij
|
|
|
Post by Marissa on Dec 31, 2006 18:36:27 GMT 1
Dat ik wel erg vaak aan die jongen denk.
|
|
|
Post by Peter on Jan 2, 2007 11:57:10 GMT 1
- dat ik echt seriously gek wordt door dat ik al 4 nachten al wakker lig, denkend aan iets
|
|