|
Post by Boot on Apr 3, 2007 15:44:42 GMT 1
haha.. dus je had niet zo veel aan het vele ijs eten :S shabby... Mijn MRI was nogal teleurstellend... zo iets duurt echt heel erg lang en ik was de hele dag in het ziekenhuis... allemaal tests.. en prikken enzo... maar goed... ik krijg een nieuw soort operatie in de zomer... dus afwachte maar :S
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 24, 2007 18:17:47 GMT 1
Hoi mensen,
het is weer bijna koninginnedag! Gaan jullie nog wat leuks doen? Ik ga naar Leiden want daar komt Armin van Buuren weer. Altijd erg goed en gezellig!
|
|
|
Post by LionHeart on May 3, 2007 18:12:13 GMT 1
Het is erg stil hier de laatste tijd op het forum
|
|
|
Post by Boot on May 4, 2007 9:08:16 GMT 1
ja klopt,, best jammer... Als iemand ideen heeft om de stilte te bestreiden... Let us know
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on May 4, 2007 18:00:05 GMT 1
Een jongen van de leefdtijd van 15/16 jaar is op de avond van 30 april overreden. Hij dealde in drugs maar de man met wie hij blijkbaar dealde vond dat ie hem moest betaald zetten Zijn naam is Pascal en hij is me oude klasgenoot ( simymonna). Zet daarom 2 roosjes in je naam die naar beneden hangen. Als betekenis voor hem. Stuur dit door aan je hele msn lijst.Want niemand verdient dit. ( het was ook op de verschillende nieuws zenders te zien als rtl4 en sbs6 en ned1 en ned2)
|
|
|
Post by Rianne on May 4, 2007 20:57:55 GMT 1
Ik wil hier graag 1 ding over zeggen. Zeg niet dat het terecht is, maar vind het erger dat een moeder haar kind van 4 vermoord. Dat is pas een onschuldig kind. Die jongen zat zelf in de drugs. Iedereen weet de risico's daarvan, dus kan hem moeilijk onschuldig noemen.
Het blijft erg, maar vind het erger als ik hoor dat een moeder haar kind van 4 vermoord....
|
|