mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 9, 2006 17:24:51 GMT 1
ok, ik dacht.. als iemand ooit iets kwijt wil dat helemaal niet met de series te maken heeft, dan kan je dat gewoon hier kwijt.. ik wil wel even zeggen dat ik het weer vandaag niet lief vind.. was echt rotwind om tegenin te fietsen
|
|
|
Post by Marissa on Feb 10, 2006 11:33:03 GMT 1
Ik ben nu ziek (wie niet eiglk nu) en dat vind ik niet leuk.
Er zijn echt veel mensen ziek geloof ik.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 10, 2006 17:22:52 GMT 1
Ik ben nu ziek (wie niet eiglk nu) en dat vind ik niet leuk. Er zijn echt veel mensen ziek geloof ik. Beterschap dan! Vooral nu het weekend er eindelijk weer is... Ik heb de hele week gewerkt, dus ik kan het weekend wel gebruiken. Vanaaf een bioscoopje en gezellig wat drinken. En morgen vast en zeker wat winkelen en uit ofzo. Wat gaan jullie doen?
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 10, 2006 21:45:15 GMT 1
Ik heb vandaag de hele dag gewinkeld in groningen.. en heeft opgeleverd een super leuk vest, leuk rose truitje, riem en een hippe tas..ik geloof dat ik een beetje een tassentic begin te krijgen.. maar goed..oja de oorbellen niet te vergeten
en het was heeeel gezellig ;D
vant weekend ga ik niet zo veel doen.. ben wel toe aan niks doen,misschien uit.. maar verder niet zo veel.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 11, 2006 13:07:13 GMT 1
Kep net sinasappelpudding gemaakt voor 8 personen
|
|
|
Post by Boot on Feb 13, 2006 8:54:40 GMT 1
ik wil graag even kwijt dat casanova een troep film is... echt weggegooid geld om er heen te gaan, maar Heath is heerlijk as always
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Feb 13, 2006 15:57:25 GMT 1
Dat had ik met de film Charlie & The Chocolate Factory heb ik gehuurd wat een ballenfilm zeg. Echt films die al uitgebracht zijn moeten ze niet weer in een nieuw jasje gaan steken lukt niet!!!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 13, 2006 17:25:49 GMT 1
ik wil graag even kwijt dat casanova een troep film is... echt weggegooid geld om er heen te gaan, maar Heath is heerlijk as always Ik ben er afgelopen vrijdag heen gegaan, en vond het eigenlijk wel een leuke film. Een simpele niet denken maar gewoon kijken film. En Heath ziet er inderdaad weer goed uit.
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Feb 14, 2006 18:35:32 GMT 1
Ik heb mijn eerste 1 gehaald. ;D (voor Nederlands) Waarom ik zo blij ben nou dan ben ik gee nerd of stuut.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 15, 2006 1:42:33 GMT 1
Ik moet ff kwijt dat de laarzen van Madonna uit haar nieuwe clip vet stoer zijn...die zilvere glitterlaarzen... Normaal vind ik alles aan haar niks, maar die laarzen zijn super
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 15, 2006 13:27:48 GMT 1
Ik moet even kwijt dat ik boos ben op mijn bio leraar!! Hij is mijn examen kwijt..en hij weet niet waar die is gebleven.. hij zei dat ie al had gezocht, maar hij kon niet bedenken waar die was.. en denk maar niet dat ik um over ga doen, dan moethij me maar een 7 geven ofzo.. altijd nog boven mijn gemiddelde
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Feb 15, 2006 14:11:44 GMT 1
Dat had ik met de film Charlie & The Chocolate Factory heb ik gehuurd wat een ballenfilm zeg. Echt films die al uitgebracht zijn moeten ze niet weer in een nieuw jasje gaan steken lukt niet!!! C&TCF is echt een briljante remake. Ook al is het eind heel anders als het boek, vind het echt geweldig gedaan. Precies wat ik me erbij voorstelde toen ik een jaar of 6 was en het boek voor het eerst las! En Johnny Depp is echt geniaal in z'n rol!!!!! Origineel was ook mooi maar een stuk saaier..
|
|
|
Post by Boot on Feb 15, 2006 16:39:34 GMT 1
ik vind charly and the chocolate factory ook geweldig... ik heb hem gelijk gekocht op dvd... hij was super grappig
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 15, 2006 16:43:43 GMT 1
Ik moet even kwijt dat ik boos ben op mijn bio leraar!! Hij is mijn examen kwijt..en hij weet niet waar die is gebleven.. hij zei dat ie al had gezocht, maar hij kon niet bedenken waar die was.. en denk maar niet dat ik um over ga doen, dan moethij me maar een 7 geven ofzo.. altijd nog boven mijn gemiddelde Gewoon doen Mijn Bio leraar gaf me een 1 omdat ik wat zei, maar toe gaf hij toch mijn punt (een 8,4 )
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 15, 2006 18:53:29 GMT 1
En Johnny Depp is echt geniaal in z'n rol!!!!! Johnny Depp is gewoon geniaal. Maar ik blijf hem toch het leukste vinden in zijn rol als Captain Jack Sparrow. En gelukkig komt er snel genoeg deel 2! En het voorstukje dat ik heb gezien in de bios was echt leuk... ik ga er zeker heen!
|
|