laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Feb 23, 2006 17:24:20 GMT 1
Racoon zuigt k*nt!! Maar kan je geen kaartjes op internet kopen dan??
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 23, 2006 17:45:53 GMT 1
Ik heb het toen geprobeerd via ticketservice, maar toen lukte het niet echt. En later hoorde ik dat het uitverkocht was dus heb ik er eigenlijk niet meer naar gekeken. En ik wil nog steeds naar en concert van Jamie Cullem, maar het duurt nog wel even voordat hij weer naar NL komt. En in december heb ik de concerten gemist...
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 23, 2006 18:16:01 GMT 1
Ik ben in december naar racoon geweest.. was echt super, jammer dat je dat nu gaat missen !
ik haat het maken van een pws..duurt me veel te lang en het is ook nog eens saai.. waarom zou iemand in vredesnaam iets willen weten over de totale werking van Yakult..iell
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 23, 2006 19:32:43 GMT 1
Aah! PWS! Ik heb serieus spontaan medelijden met je! Ik vond het zo'n rotwerk! En het is ook gewoon nooit goed en moet steeds uitgebreider. Alleen al als ik eraan terug denk... Ik heb het toen gedaan over de invloed van de Euro op de eenheid van Europa. (Waarom ik dit heb bedacht... geen idee! Leek toen vast leuk. Maar uiteindelijker was het veel moeilijker dan ik dacht, en je kon ook alles vanuit zoveel aspecten bekijken enzo. In ieder geval... succes ermee!
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Feb 23, 2006 21:02:36 GMT 1
;D Heb vandaag m'n her-examen ICT gedaan het meeste is wel goed gegaan en wist nu ook hoe ik moest opslaan op floppy dat had ik vorige keer niet gedaan namenlijk. Was voor 4 onderdelen gezakt 3 x 0 en 1 x 2. Maar ja nu maar afwachten, ben alleen bang dat ik wel weer Excel moet gaan overdoen ik snap er geen h*l van. aarg en was ziek maar omdat ik dit her-examen niet kon missen moest ik me ook nog beter melden op m'n werk en ben nog steeds ziek
|
|
|
Post by Boot on Feb 24, 2006 9:20:01 GMT 1
ik wil ff zeggen dat behalve Jonhny Depp, Heath Ledger ook gorgious is... ( zei ik net ook al maar tis ook echt war )
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 24, 2006 11:56:54 GMT 1
dankje wel nicole !
en veel beterschap Pammie's Charmed.. en ik hoop dat je excel niet over hoeft te doen !
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Feb 24, 2006 12:23:40 GMT 1
Ik heb een week vakantie. ;D Dat geld ook voor de mensen die (net als mij) onder de belangrijke rivieren wonen.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 24, 2006 17:33:58 GMT 1
Ik heb een week vakantie. ;D Dat geld ook voor de mensen die (net als mij) onder de belangrijke rivieren wonen. Aah! Ik wil niets meer horen over vakantie... Maar voor degene nu met vakantie... veel plezier! Iedereen heeft vakantie (gehad), behalve ik. Moet helaas 40 uur per week werken (maar het is wel leuk hoor... Dus bij deze... WEEKEND! ;D
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Feb 24, 2006 20:10:12 GMT 1
ik ben vandaag naar de kapper geweest maar die gast heeft er zoveel spray ingespoten dat je kan trampoline springen op m'n hoofd ;D
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 24, 2006 20:47:02 GMT 1
Zal ik dat dan ff uitproberen?? Ik heb een nieuwe bal gekocht. (Oude was lek )
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Feb 24, 2006 22:31:03 GMT 1
;D Je mag het ook met je bal proberen stuitert ie weer terug Ik vind M'n broertje een grote OELEWAPPERHij word aan z'n haar getrokken door z'n vriendje en m'n broertje trekt vervolgens aan mijn haar en zegt dan weet je ook hoe dat voelt. Volgens mij is hij gewoon jaloers op mijn veerkrachtige bos haar
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 24, 2006 22:43:47 GMT 1
Ik wil even zeggen dat ik dvd's van McLeod's daughters verkoop
Seizoen 1 is af en 2 en 4 zijn in de maak
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 25, 2006 14:13:41 GMT 1
he pam das ook nie eerlijk (daarom ben ik blij dat ik de kleinste ben) Maar jess. 1 klaar en 2 en 4 in de maak zeg je. waar is 3 dan??
|
|
|
Post by Crazybloempje on Feb 25, 2006 15:22:45 GMT 1
Omdat ik seizoen 1 en 2 al van net 5 haal en seizoen 4 van het Hallmark kanaal...
Dus pas als 1 van de zender seizoen 3 uit gaat zenden kan ik die maken...
|
|