|
Post by maria on Feb 16, 2006 17:54:59 GMT 1
Johnny Depp is idd echt vet! Ik ben er trouwens een tijdje niet geweest, maar als het goed is heb ik het de komende tijd weer wat rustiger. Kan ik jullie weer stalken...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 16, 2006 18:51:31 GMT 1
Misschien kan je dan de reeks vragen die je toen aan ons hebt gesteld dan ook zelf een beantwoorden... Want ben wel benieuwd hoor...
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 17, 2006 1:18:17 GMT 1
nee nee nee. Die remake van Charlie is echt drie keer niks. Waarom hebben ze al dat gedoe over Willy Wonka erin gedaan? Je moet niet zo het werk van een geweldige schrijven zoals Roald Dahl gaan verpesten. En ookal kan ik waarderen dat Johnny Depp goed acteerd zet hij toch een persoon neer die niks te maken heeft met de Willy uit het boek.
En als random opmerking wou ik nog even kwijt dat al die fotobewerkprogramma's veel te moeilijk zijn en dat ik er geen touw aan vas kan knopen!!!
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 17, 2006 10:42:07 GMT 1
Ik ben gister begonnen met zo'n fotobewerkt programma en heb allemaal sites gekregen van vrienden met tips.. wel handig.. en nu al verslavend ;D maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen..mijn beste vriendin is nu definitief verhuisd beetje jammer ja..
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 17, 2006 20:21:36 GMT 1
Ik ben gister begonnen met zo'n fotobewerkt programma en heb allemaal sites gekregen van vrienden met tips.. wel handig.. en nu al verslavend ;D maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen..mijn beste vriendin is nu definitief verhuisd beetje jammer ja.. Zou je die adressen willen delen want met de sites die ik tot nu toe heb gevonden kan ik niks. Ik leef met je mee dat je vriendin is verhuisd. Twee van mijn beste vrienden zijn in het buitenland dit jaar en aangezien ik vorig jaar ik het buitenland zat heb ik ze niet heel veel gezien de laatste tijd.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Feb 17, 2006 23:06:57 GMT 1
Ik wilde effe kwijt dat ik me heel erg kL*** voel omdat het me maar niet lukt om een woning te vinden en het wil me ook niet lukken met m'n examens omdat ik me overal druk over maak sorry soms heb ik het effe hellemaal gehad
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Feb 18, 2006 12:26:23 GMT 1
Ik ben gister begonnen met zo'n fotobewerkt programma en heb allemaal sites gekregen van vrienden met tips.. wel handig.. en nu al verslavend ;D maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen..mijn beste vriendin is nu definitief verhuisd beetje jammer ja.. Zou je die adressen willen delen want met de sites die ik tot nu toe heb gevonden kan ik niks. Ik leef met je mee dat je vriendin is verhuisd. Twee van mijn beste vrienden zijn in het buitenland dit jaar en aangezien ik vorig jaar ik het buitenland zat heb ik ze niet heel veel gezien de laatste tijd. oow dat is wel minder dat je je vrienden daarom niet veel ziet.. maar hier heb ik in ieder geval een hele goede site waar de basis word uitgelegd.. www.blendworld.tkDaar heb ik het meeste aan gehad
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 18, 2006 20:19:08 GMT 1
Lag afgelopen week in het ziekenhuis vanwege een blindedarmontsteking...Maar ben er gelukkig weer bovenop gekomen
|
|
|
Post by Boot on Feb 18, 2006 20:50:06 GMT 1
ik wil even melden dat ik best goed begin te worden in het verzorgen van mijn neopet
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Feb 18, 2006 22:03:03 GMT 1
Ik ben ziek.(hele gemene griep ofzo) Ik kan nauwelijks praten en heb koorts hoofdpijn en dat soort dingen.
|
|
Anna
Soap Acteur
|
Post by Anna on Feb 18, 2006 23:40:57 GMT 1
Bedankt voor de link Mariss!!! Ik zal eens kijken of ik er wat aan heb. ik wil even melden dat ik best goed begin te worden in het verzorgen van mijn neopet Mijne is al heeeel lang dood aan het gaan en begin me af te vragen of ze ooit echt dood gaan.
|
|
|
Post by LionHeart on Feb 20, 2006 23:44:44 GMT 1
Nog mensen die de Olympische spelen volgen? Anyway...ik wel, en dan natuurlijk het schaatsen Was geweldig gister toen Marianne Timmer goud won ;D Maar wat ik echt stom vind toen de achtervolgingsploeg brons won, en Kramer zilver op de 5000 meter, gaan in in het Holland Heiniken Huis ''We are the champions' zingen Dat vind ik echt zo stom!! Hebben ze gewonnen dan op die afstand? ....Volgens mij toch niet!! Dan ga je dat toch niet zingen :S
|
|
laura
Reclame Acteur
|
Post by laura on Feb 22, 2006 22:37:12 GMT 1
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IN MEI ARCTIC MONKEYS IN PARADISO!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN DAN KAN IK LEKKER WÉÉÉÉÉÉL!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo en dat was het eigenlijk........
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 23, 2006 11:27:58 GMT 1
oké als jij het zegt
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Feb 23, 2006 17:21:42 GMT 1
Hmm... Arctic Monkeys zijn opzicht wel leuk, maar zou niet naar een concert van ze willen ofzo. Racoon komt 2 maart in Vredenburg maar heb geen kaartjes....
|
|