|
HULP
Apr 7, 2006 10:15:49 GMT 1
Post by Boot on Apr 7, 2006 10:15:49 GMT 1
Het spijt me dat ik hier een topic over moet maken maar ik heb echt hard hulp nodig. Mijn nortan virusscanner doet erg raar, en op de een of andere manier doet mijn msn het nu niet meer. Ik zou het heel fijn vinden als iemand met computer kennis mij weer helpt om MIJN HEILIGE MSN WEER TE STarten. Alvast ontzettend bedankt xxx Bo
|
|
|
HULP
Apr 7, 2006 12:38:00 GMT 1
Post by lorenienna on Apr 7, 2006 12:38:00 GMT 1
Hmm, das natuurlijk nooit leuk. Ik kamp ook wel es met het probleem dat mn msn niet wil starten, maar dat duurt gelukkig nooit lang. Maar wat is precies het probleem ? Krijg je een bepaalde melding als je je wachtwoord ingeeft ofzo ?
Ik heb zelf momenteel ook een pc probleem : mn laptop wil namelijk niet meer starten. Ik zette hem daarstraks op en toen ik met WindowsMovieMaker begon, liep hij helaas, helaas, vast. Heb ik em eindelijk, na heel veel moeite, uit kunnen zetten, nu wilt ie niet meer opstarten. Iemand hier mss ook een oplossing voor ?
|
|
|
HULP
Apr 7, 2006 13:33:53 GMT 1
Post by Boot on Apr 7, 2006 13:33:53 GMT 1
mijn nortan geeft als melding dat ik de virus definities moiet uploaden en dat heb ik al lang 500 keer gedaan, maar hij blijft het zeggen.
mijn msn zegt dat hij niet door de firewall kan komen, ik heb al vet lang gezocht naar hoe ik dat kan veranderen maar ik kan het nergens vinden :S
|
|
|
HULP
Apr 7, 2006 14:15:16 GMT 1
Post by lorenienna on Apr 7, 2006 14:15:16 GMT 1
Nou, met die Norton kan ik je niet helpen, ik help zelf een andere virusscan. Voor msn mss wel. Ik heb zelf Windows XP, dus leg ff uit waar je het daar kan vinden : Start-->Instellingen-->Configuratiescherm-->Windows Firewall-->Uitzonderingen. Nu moet je kijken of je MSN er tussen staat, en aangevinkt is. Als dat niet zo is, klik je op Programma toevoegen en dan voeg je MSN toe. Dan zou het normaal wel moeten lukken. Succes
|
|
|
HULP
Apr 8, 2006 8:56:30 GMT 1
Post by Boot on Apr 8, 2006 8:56:30 GMT 1
ja dat is dus het jammere... dat dacht ik ook dat het probleem was... dat had ik dus al verandert... blijkbaar is dat dus niet het probleem want hij doiet het daarna nog steeds niet :S
|
|
|
HULP
Apr 8, 2006 10:06:00 GMT 1
Post by Crazybloempje on Apr 8, 2006 10:06:00 GMT 1
Ik heb zelf momenteel ook een pc probleem : mn laptop wil namelijk niet meer starten. Ik zette hem daarstraks op en toen ik met WindowsMovieMaker begon, liep hij helaas, helaas, vast. Heb ik em eindelijk, na heel veel moeite, uit kunnen zetten, nu wilt ie niet meer opstarten. Iemand hier mss ook een oplossing voor ? Heb ik ook gehad, bleek ik een spyware op mijn computer te hebben...je moet heel je computer rebooten....dus alles eraf En Bo; ik heb ook Norton gehad...heb het er van ellende af gegooid...kl*te programma...ik heb geen virus scan. Heb hitman pro gedownload en die gooi ik er 1 keer in de week overheen...alles opgelost
|
|
|
HULP
Apr 8, 2006 13:31:50 GMT 1
Post by lorenienna on Apr 8, 2006 13:31:50 GMT 1
Ik heb zelf momenteel ook een pc probleem : mn laptop wil namelijk niet meer starten. Ik zette hem daarstraks op en toen ik met WindowsMovieMaker begon, liep hij helaas, helaas, vast. Heb ik em eindelijk, na heel veel moeite, uit kunnen zetten, nu wilt ie niet meer opstarten. Iemand hier mss ook een oplossing voor ? Heb ik ook gehad, bleek ik een spyware op mijn computer te hebben...je moet heel je computer rebooten....dus alles eraf Ik vreesde zelf ook dat dat zou moeten gebeuren, vond het kl*te, zou ik alles van Charmed en school enzo kwijt zijn.. Maar gelukkig is het probleem al opgelost, mn lieve pappie heeft em weer aan het werken gekregen en op het moment is hij aan het defragmenteren, en straks laat ik em nog op fouten controleren. Dat was beide wel ff geleden, dus denk dat dat ook wel een probleem zou kunnen geweest zijn.
|
|
|
HULP
Jul 2, 2006 14:12:01 GMT 1
Post by charmed-lover on Jul 2, 2006 14:12:01 GMT 1
Heey bo ik weet niet of je nog problemen hebt.Maar ik zeg het toch.Als ik jouw was zou ik geen norton gebruiken maar avg viruscan gebruiken.Dat is een hele goede viruscan en het is nog gratis ook Verder zou ik ook zonealarm installeren dat is een goede firewall.Ik weet niet of je er al een hebt. En wat ook helpt een grote schoonmaak houden in je pc ieder twee weken.Het is heel makkelijk.Als je niet weet hoe dan heb ik wel iets voor je dat het je stap voor stap vertelt
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
HULP
Jul 11, 2006 19:59:58 GMT 1
Post by Nicole on Jul 11, 2006 19:59:58 GMT 1
Als het hier toch een beetje gaat over pc problemen... de laatste tijd krijg ik bij deze site telkens zo'n balk dat ik om deze site goed te kunnen bekijken iets moet downloaden ofzo. Iemand enig idee wat dat is? En is het handig om dat wel te downloaden? En hoe krijg ik het anders weg? Alvast bedankt!!!
|
|
|
HULP
Jul 11, 2006 22:38:44 GMT 1
Post by Crazybloempje on Jul 11, 2006 22:38:44 GMT 1
Active X???
Niet doen...is een virus
|
|
|
HULP
Jul 11, 2006 23:59:31 GMT 1
Post by Darth Yotho on Jul 11, 2006 23:59:31 GMT 1
Active X??? Niet doen...is een virus Ligt eraan op welke site je die Pop-Up krijgt. Op mijn laptop stond ook geen Active X en toen ik zegmaar op een site kwam waar dat nodig was ... heb ik het gwn via die pop-up geinstaleerd. Dat was toen trouwens op de X-Men 3 teaser site geloof ik omdat ik dat daar nodig had ... weet niet zeker meer ... Maja het ligt er dus aan van welke site je het aangeboden krijgt. Het is dus niet altijd een virus ...
|
|
|
HULP
Jul 12, 2006 12:11:22 GMT 1
Post by Crazybloempje on Jul 12, 2006 12:11:22 GMT 1
wel die pop up die je ook krijgt op seriall sites...als je active X wilt moet je dat via hun website downloaden
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
HULP
Jul 13, 2006 7:30:33 GMT 1
Post by Nicole on Jul 13, 2006 7:30:33 GMT 1
Ooh! Bedankt! Handig dat je dat weet, want ik had het rustig geïnstalleerd. Wat betrefd pc's hoef je niet bij mij te komen. Bedankt!
|
|
Simone
A-List Filmster
|
HULP
Jul 13, 2006 10:54:56 GMT 1
Post by Simone on Jul 13, 2006 10:54:56 GMT 1
hebben jullei wel eens gehoord van Hitman pro dat is alles in 1
Virus scanner spyware opruimer cookies vernietiger firer wall alles dus in 1 als ie is verlopen weer opnieuw downloaden of adware downloaden! die werkt ook wel!
|
|
|
HULP
Jul 13, 2006 12:48:15 GMT 1
Post by Darth Yotho on Jul 13, 2006 12:48:15 GMT 1
hihi dat heb ik inderdaad van de buurvrouw gehad. Je hele grafische geheigen loopt vast omdat zoals we weten van Norton dat die heel veel kb van het grafische en snelheid van je computer gebruiken ... naja zo werkt Hitman pro dus ook. En mijn buurvrouw had dus Hitman en Norton ... en uiteindelijk gingen die elkaar tegenwerken waardoor ze niet verder kwam als het intro geluidje van Windows als je je profiel heb opgestart. Eenmaal in haar profiel liep der computer vast. Kijk dus wel uit. En de bruurvrouw en ik heb dit alleen met Norton, maar dit kan net zo goed hetzelfde zijn met Mcfee ed
|
|