|
Post by Pammie's Charmed on Aug 1, 2006 23:01:56 GMT 1
Ja ja de meeste kennen het wel van C-O maar die Hebben het er af gehaald en mocht van Jessica hier verder gaan dus hier gaat ie weer. Heb je iets leuks meegemaakt, ben je keihard tegen een paal opgelopen waar je hele klas bij stond vertel het hier. Ik heb weer een nieuwe meegemaakt Ik was afgelopen weekend naar m'n nichtje d'r verjaardag gegaan en we kregen een waterijsje. Je moet je voostellen het is een 2 in 1 ijsje en het lijkt op zo'n ding wat ze met kerst in Amerika uit elkaar trekken maar dan in kleiner formaat. Dit ijsje moet je dus ook uit elkaar trekken en dan heb je 2 helften. Dus ik krijg dat zo in m'n handen gedouwd en ik ga likken. En denk bij mezelf, wat smaakt dat toch vreemd. En ja hoor ik zat de verpakking af te likken. En dat waar alle visite bij zat. hahahahaha ;D
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Aug 2, 2006 9:18:06 GMT 1
Hahahahahaha! Dat is idd een goede blunder. Uhm.. Ik kan even geen blunder van mezelf bedenken. Als ik er 1 weet zet ik hem er gauw op.
|
|
|
Post by Boot on Aug 2, 2006 21:15:51 GMT 1
jeetje Pam jij bent echt een beetje een oen !
|
|
|
Post by Jonna on Aug 9, 2006 15:34:33 GMT 1
whaha oops denk je dan! ;D Ik had een uitvoering van mijn musical en we waren net klaar met de eerste scene en toen liep ik op en zei mijn tekst. Bleek dat ik nog niet aan de beurt was!! We moesten eerst nog een dansje doen. Ik liep dus terug naar de coulise (hoe je dat ook schrijft) en zei keihard K*T! Mijn moeder had t dus in de zaal gehoort en zij was niet de enige!!
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 9, 2006 18:19:32 GMT 1
Whahahahaha Die is zoow grappig LOL.
|
|
|
Post by Boot on Aug 9, 2006 20:39:41 GMT 1
haha dat is echt wel baty ik weet nog dat wij onze groep 8 musical hadden... en dat onze generale repetitie... k op ging en ik had mijn tekst gedaan en mijn liedje gezongen en toen ging ik naar achter en iedereen zij zo... vet goed gedaan dat liedje en ik was erg opgetogen en dat ik toen per ongeluk een deel vn het decor om flikkerde... omdat ik zo enthausiast was
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 9, 2006 20:54:48 GMT 1
Ik heb het al 3 keer ofzow voorgehad dat mijn ouders en ik naar vrienden gingen en terwijl ze aan het babbelen waren was ik met iets anders bezig. Ik kwam terug en ging iets vragen aan mijn mama maar iemand van de vrienden van mijn ouders had 't zelfde kapsel en dan ging ik bij die haar stoel zitten op de leuning en ja...ge weet al wat er gebeurt hé[glow=red,2,300]...Echt vernederent![/glow]
|
|
|
Post by my on Sept 23, 2006 8:38:19 GMT 1
het is al een tijdje geleden maar het is wel grapppig. mijn zus en ik lagen met zijn tweeen in 1 tentje, het is zo'n inieminie tentje dus het was moeilijk om goed te liggen. ik had mijn mp3 op dus hoorde niet wat mijn zus zei. zus: ik ga dood. ik: trusten! o datw as zo erg, we hebbne heel lang gelachen totdat de buren bij ons kwmaen klagen omdat we hun kinderen hadden wakkergemaakt oeps -xxx- my
|
|
ocf
Figurant
|
Post by ocf on Sept 23, 2006 10:07:43 GMT 1
Haha Grappige bloopers Ik liep een ker met m'n moeder in de stad ofzo, en toen was er zo'n scheidingswand, ik ging de ene kant op en zij de andere.. Bleef ze gewoon doorpraten :-/Dat zag er echt leuk uit ;D
|
|
|
Post by Marissa on Sept 24, 2006 15:38:05 GMT 1
Dit heb ik vroeger een paar keer gehad. Toen liep ik met mijn moeder door de stad en dan moest ik om een of andere reden haar hand even loslaten, toen even later dacht ik dat ik de goede moeder had dus pakte haar hand weer vast, keek ik zo naar boven bleek het een hele andere vrouw te zijn! Ik werd echt helemaal rood. HAHA, als ik er nog aan terugdenk.
Ik was een jaar of 9 ofzo.
|
|
|
Post by knuffelbeertje210 on Sept 24, 2006 20:13:56 GMT 1
ik en m'n zus waren een keer beetje melig dus we stonden heel raar te dansen in de woonkamer op hele vage muziek, maar bij onze woonkamer zit er een heel groot raam en er stonden dus beneden allemaal mensen uit m'n klas te kijken
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 30, 2006 11:01:38 GMT 1
Men neme: Jessica, keukentrapje en de bubbling remix van rood over de stereo
Mijn krijgt: een valpartij (en niet 1 maar 3...3!!! keer)
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Dec 5, 2006 18:40:01 GMT 1
een keer was een jongen op bezoek.. waar ik een erge crush op had.. zaten we thee te drinken... Ik verslik me en spuug alle thee op mn crush... Ik schaamde me wild...
|
|
|
Post by Peter on Dec 9, 2006 17:44:33 GMT 1
das niet zo heel slim xD
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 11, 2006 17:17:10 GMT 1
een keer was een jongen op bezoek.. waar ik een erge crush op had.. zaten we thee te drinken... Ik verslik me en spuug alle thee op mn crush... Ik schaamde me wild... Hahaha das wel een blunder inderdaad
|
|