|
Post by michelle1988 on Feb 14, 2007 22:09:04 GMT 1
-nog 1 daggie en dan heb ik weekend!!!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 14, 2007 22:10:08 GMT 1
dat een Wii Focking handig is
|
|
|
Post by Peter on Feb 15, 2007 11:16:14 GMT 1
- tussenuur is bijna afgelopen..
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Feb 19, 2007 14:21:02 GMT 1
-wat mis ik me vriend -vonden de andere het zaterdag eigenlijk wel net zo leuk als ik het vond (ik zou hier graag antwoord op willen) (Jessica,Jonna,Simone,Pamela)
|
|
|
Post by Peter on Feb 19, 2007 18:29:28 GMT 1
- bla bla - 'm'n ogen vallen bijna toe - oeh vanaaf GA en ANTM ;D
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Feb 23, 2007 11:25:33 GMT 1
ZIn in gamen ...
|
|
|
Post by Peter on Feb 23, 2007 13:57:53 GMT 1
- humzz ik ga maar een solicitatiebrief maken - maar ik heb geen zin.. - dan ga ik maar.. trampoline springen - maar dan moet ik andere kleren aan doen .. (ik ga niet met witte bloes op een vieze trampoline springen xD) - humzz wat was ik nog meer van plan.. - owja naar het dorp (centrum .. venray heeft geen stadsrechten) maar dan moet ik fietsen.. - wandelen dan maar? ohnee dan meot ik ook andere klerne aan trekken.. - bwa ik zie wel xD
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Mar 4, 2007 23:33:49 GMT 1
- Heej leuk mijn vriend is op MSN!! - Huh?? Waarom noemt ie me schaap?? - WTF??!! HIJ HEEFT EEN ANDER VRIENDIN?? - IK HEB HET GEHAD MET HEM Opgebeld.. Het is uit!!
|
|
|
Post by Boot on Mar 5, 2007 12:23:16 GMT 1
( oke.... nutsty voor jou :S )
Charmed seizoen 8 is eigenlijk helemaal niet leuk :S
|
|
|
Post by Peter on Mar 5, 2007 16:43:25 GMT 1
nou nou
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 5, 2007 19:47:56 GMT 1
*zucht*
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Mar 14, 2007 20:27:42 GMT 1
-huh ben hier al een tijdje neit geweest maar in dit topic is neit veel gepost -K wil high school musical kijken maar me vader zit tv kijken dus kan neit anders maakt eht te veel herrie -naja dan ga ik ook wel trampo springen de andere zijn eht ook al aan eht doen -tjah eht is wel donker straks spring je er nog naast - ja dat zal wel zo'n Mascha actie zijn hoor - dan maar dansen nee geen zin in heb ik ent al gedaan ben uitgeput -krijg het koud -moet maar weer eens gaan douchen -maar dat is dan al wel voor de 3e keer vandaag dat k ga douchen aangezien ik elke keer als ik douche een uur duur -dat kost wel duur -wat sta ik eigenlijk lang onder de douche -hey me vriend zegt wat - o het izjn dome tkenetjes -wanneer komt Bradly eens online en is yuri al klaar met zijn dingetjes - o het is half 9 me film begint zo -ga maar eens vroeg slapen dan ben k misschien wel eens uitgerust -ahh neeeeej vorige keer Shakira ziek met haar concert en nu ben ik ziek emt haar concert -naja ga gewoon heen ziek of niet -als ik nou maar neit de hele tijd meot niesen zoals nu dan nies ik zo in iemand nek -tenzei ik die gene neit mag die voor me zit dat is eht wel grappig als ik nies in gene ze nek -was vandaag zeker een trieste dag op school -wel heerlijk elke dinsdag eerste 2 uur vrij en elke woensdag eerste 4 uur vrij - okay begin te veel te denken en meot me film gaan kijken dus stop maar weer eens kan nog alng door gaan maar dan houdt het niet op
|
|
|
Post by Peter on Mar 14, 2007 20:46:05 GMT 1
- hum,zz wat denk ik zo allemaal.. - ik ga maar ak even op m'n mail ztten en nog een vraagje bedenken.. - en daarna nederlands documentatie lezen over m'n 8 boeken - vrijdag nedrelands mondeling o.0 - morgen ak presentatie.. - das niet zo eng.. ik geef iedereen een blaadje en ze moeten het maar zelf lezen xD - humzz.. ja dat ga ik maar even doen..
|
|
|
Post by Boot on Mar 15, 2007 9:59:15 GMT 1
jeetje wat denkt iedereen veel:) Heey Masha is terug van weggeweest, gezellig OMG wat een lekker liedje is dit ( emmerson drive - say my name ) Ik moet niet speibele... wat doe ik nu... uhm speibele.... foei ( slaat op der hand )
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Mar 15, 2007 10:52:42 GMT 1
-ojee die Bo je mag niet spijbelen he anders ga ik tegen je mammie zegge hoor -zaterdag shakira o yeah nog 2 dagen -jeetje ben ziek ik hoop dat ik zaterdag niet ziek ben -wat is high school musical toch leuk -ga maar weer eens slapen -en veel vitaminen eten en neuspray kopen stome verkoud heid -en veel thee drinken en nog meer slapen -wrm ben ik nou altijd ziek als eht van temparatuur veranderd -waarom ziek als shakira komt vorige keer ook al ziek toen shakira kwam maar toen was zij zelf ook ziek maar nu zij neit en ik wel :'(egt rottig -ga amar eens een mooi film kijken in me bedje lkkr warm onder de dekens -jeej dinsdag shopen in alkmaar een scooter examen -hoop dat ik yoeri niet tegen kom het is ook zo'n monster (haha grappie hoor Yoeri) -moet ook maar eens gaan leren voor me scooter -naja heb ik ent ook al gedaan geen sin mee rin morgen amar weer -maar avn het weekend heb ik geen tijd dan zit ik bij em tante en bij Shakira dus dan kan eht niet -oke ga nu wel ff 1 keer leren en dan naar me bedje film kijken en slapen lkkr warm onder de denkentjes emt een kop warme chocomelk 8-)ja dat lijkt me wel wat nou doeidoei ieddereen
|
|