|
Post by Peter on Jan 14, 2007 15:31:48 GMT 1
Omdat mensen de vaak bij het 'wat ontdekte je vandaag' topic dingen neerzetten die niet echt met ontdekken te maken hebben maar eerder met wat ze denken/realiseren.
Maar dit is ook een leuker topic omdat je gewoon je gedachten neer kunt zetten zoals: - ik heb wel zin in ijs.. - wat is het donker.. ik ga de lamp maar even aanzetten enz,
achja het wijst zich wel xD leef je uit!
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 14, 2007 18:28:17 GMT 1
ik denk dat Peter gek is xd grappie Peter Ik denk op dit moment dat ik die limonade die ik nu drink niet lkkr is Ik denk nu dat ik me paard maar eens ga voeren ik denk ook dat me vriend lief is Ik besef net dat het jmmr is dat ik pas over 2 a 3 weken weer buikdansles heb besef net dat ik in de tussen tijd kan oefenen voor me optreden die ik doe als Shakira - Whenever Wherever in mei Besef ook net dat ik daar wat mensen voor moet vragen omdat ik een act op ga bouwen met mensen die je bescheremn hoe noem je dat ook alweer? en mensen die snippers gooien door de hele zaal aan het eind hihi dat word dus echt een spetterende show hihi Dat me vriendje lief is omdat ie me overal in steunt en alles voor me regeld (lijkt net me manager) en alles voor me doetXD Dat iemand op msn ineens anders met mij een gesprek voert dan normaal en dat vind ik wel fijn ik vind Dat Jonna echt een super Talent is in alles
|
|
|
Post by Peter on Jan 14, 2007 18:39:02 GMT 1
- m'n vinger klopt - m'n verband is nat geworden en nu lijkt het alsof m'n verband doorbloed is
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 14, 2007 19:04:54 GMT 1
- m'n vinger klopt - m'n verband is nat geworden en nu lijkt het alsof m'n verband doorbloed is - Denkt: wat is er gebeurd dan?
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 14, 2007 19:08:19 GMT 1
Denkt ik ga kunstschaatsen kopen
Denkt ik zit onder de glitters nu ligt het hele huis er ook al onder
denkt nuts nu moet ik morgen stofzuigen aangezien het mijn glitters zijn
denkt au ben ik ook een doos heb me hand in een bosje met brandnetels geduwd
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 14, 2007 19:09:47 GMT 1
- m'n vinger klopt - m'n verband is nat geworden en nu lijkt het alsof m'n verband doorbloed is - Denkt: wat is er gebeurd dan? lees maar in zn blog bij het kletscafé echt een enorm zielig en vies verhaal
|
|
|
Post by Peter on Jan 14, 2007 19:13:10 GMT 1
haha XD als je nu gewoon een streepje aka '' - " neerzet i.p.v. 'denkt' dan is het wat prettiger lezen
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 14, 2007 22:14:48 GMT 1
ik denk/hoop dat de krullen er morgenochtend goed uitzien, anders sta ik enorm voor schut op school en heb ik een uur tijd verspilt en voor niets rottig geslapen
en ik denk/weet dat David Boreanaz en SuperHotty Is
|
|
|
Post by Jonna on Jan 14, 2007 22:38:39 GMT 1
- Dat het lijkt alsof Mascha verliefd op me is ofzo... (al die complimenten)
- Het moet al donderdag zijn!!
- Morgen weer naar school en het auditie verhaal tig keer te moeten vertellen.. *zucht*
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 15, 2007 15:33:18 GMT 1
haha nee hoor Jonna ben niet verliefd op je hihi ben geen lesbo
Denkt was leuk op school vandaag ik en simone gingen leuk met elkaar om
Denkt zou ik dan toch veranderen liever worden :)uhm nou ja het kan
Denkt o lkkr soepje naast me op het bureau
Denkt ga me soepje nu maar eens op drinken
Denkt ga maar weer eens Stargate kijken
Denkt nog een verslaving erbij
Denkt heb gisteren besproken met me vriend dat we in alkmaar gaan schaatsen en shopen en maybe naar bios als hij z'n auto rijbewijs hebt
Denkt massie is wel slim
Denkt heb vandaag erg goed op school gewerkt
denkt moet ff simone bellen voor afspraak voor me engels(aargh stome taal zo moeilijk spaans is makkelijker)
denkt r*t computer wat ben je traag haal een pontje haast bij de slager
Denkt aaah nee moet me werkstuk over nieuw maken dank zei deze r*t computer
|
|
|
Post by Peter on Jan 15, 2007 16:55:08 GMT 1
- ik ga weer offline.. zometeen - mezelf pc verbod geven... ben ik gek ofzo? - nee peter je wilt leren! .. - voor je pww! owja..
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 15, 2007 18:31:28 GMT 1
Denkt succes Peter Denkt aah moet me werkstuk maken overnieuw Denkt haat huiswerk denkt leuk liedje lkkr ijsje Denkt moeilijk om een jongen af te wijsen zonder medelijden te krijgen
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 15, 2007 18:47:39 GMT 1
denkt:
- Mn oom komt zo
- ik moet engels en wiskunde nog ff doornemen
- Gry's Anatomy begint zo
- ik moet vaker krullen zetten...
- ik wil de andere Charmed-boxen hebben
- ik wil een abbo bij de sportschool
|
|
|
Post by Peter on Jan 16, 2007 14:35:20 GMT 1
- bla - stomme windows media player werkt ook nooit mee =_= - ik ga weer nedelands leren
|
|
|
Post by Annika on Jan 16, 2007 14:58:27 GMT 1
-Kan mijn zusje die sushimuziek niet uitzetten? (Ja inmiddels..) -Hebben we nog iets lekkers te drinken, heb een vieze smaak in mijn mond van de chips. -Wat is het even toch heerlijk met stroom en k*t zonder
|
|