|
Post by Peter on Jan 20, 2007 12:42:24 GMT 1
- hihi ik ga de rise and rise van shakira kijken ;D
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 20, 2007 18:10:23 GMT 1
-aaah nee nou ben ik me mobiel weer vergeten -leuk liedje van Red Hot Chili Peppers - Snow -wat is spaans toch een leuke taal:P Gracias, de Nada,si,no. -Shakira, tú eres quien hace a la gente feliz -Voy a ver a Shakira el 3 de Febrero -heb zin in Carnaval
|
|
|
Post by Peter on Jan 20, 2007 18:40:09 GMT 1
- ojos asi - echt wel het leukste liedje van shakira - ik heb zin om me als een klein k.ut kind te gedragen - even het plaatje raden.
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 21, 2007 15:29:39 GMT 1
- Kan ik nou niet eens ophouden met het meezingen met de radio?? - Misschien ga ik dadelijk wel even filmpje kijken... - ik verveel me... - NEE GA NOU NIET OFFLINE! - Of misschien ga ik wel gamen... - En een beetje dromen over Sheng... - Heb ik trouwens nog een repetitie... - f.uck ik denk te veel
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 22, 2007 17:23:47 GMT 1
-hou nou eens op met atwt na te doen/praten -wat ben ik een idio*t -kom nu online -yes voldoende voor engels tentame -aah nee morgen weer tentame ik hoop dat we vroeg uit zijn -o ja word nog ff gebeld door pam vanavond -wat kinderachtig zeg -ga zo maar eens buikdansen -Ojos Asi mee zingen die Peter ook probeerd mee te zingen haha lukt uhm niet lol -Peter dan moet je toch maar eens spaans gaan leren -wat is spaans toch leuk en makkelijk -oeh heb zin in van het weekend -zo maar ff me telefoon uit zetten voor dat ik gebeld wordt maar ja dat is ook geen slime zet -ha nog maar 2 weken en dan is het 3 februari en dan ga ik naar Shakira concert o yeah
|
|
|
Post by Peter on Jan 23, 2007 13:24:43 GMT 1
- hoe heet dat nieuwe liedje van shakira? - jewetwel die ook van die seat reclame xD - aaah ik wordt er gek van
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 24, 2007 9:11:26 GMT 1
-komt er net achter wat Peter bedoeld -ha eidnelijk eens sneeuw werd eens tijd -word zometeen lkkr uitglijden ent als vorige jaar -au me knie doet zeer van schaatsen (toen ik piruet ging maken in de lucht alleen kwam ik verkeerd neer) -Moet maar eens gaan ontbijten -niemand is thuis lekker rustig -waarom kan ik niet uit slapen als er niemand thuis is en alles lekker rustig is maar wel als iedereen loopt te schreeuwen
|
|
|
Post by Peter on Jan 24, 2007 9:57:19 GMT 1
- m'n stomme pc is kapot =_______= - en die wil niet eens xp installeren =_________= - stomme k u t can die ervoor heeft gezorgd... - ik koop echt nooit meer een cam.. alleen deze even terug brengen (A)
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 24, 2007 10:43:23 GMT 1
- ja dat is niet leuk voor Peter echt balen -ga maar eens schoonmaken -daarna naar school
|
|
|
Post by Peter on Jan 24, 2007 14:23:08 GMT 1
- macha poetswijf - naruto kijken ^^
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 24, 2007 17:13:03 GMT 1
-ohhh Peter k ben geen poetswijf moet gewoon elke dag weer gebeuren het gebeurt niet vanzelf he -schoonmaken met muziek kan best leuk zijn hoor -wat ben ik blij met mijn voldoendes 6 - 6.2 - 8 - 8.5 -wow wat heb ik eigenlijk ineens vet veel vrienden erbij deze week -verheug me op het weekend -verheug me op volgende keer schaatsen -goh r*t computer waarom komt dat connect ding steeds te voorschijn -ik ga maar eens voedsel voor me paard halen aangezien die ook wat moet eten
|
|
|
Post by Peter on Jan 26, 2007 15:37:33 GMT 1
- voel me niet echt aangesproken... - ivan's mailtje even bekijken
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 26, 2007 19:40:38 GMT 1
HET IS BIJNA.........................................3 FEBRUARI.................... o yeah dan ga ik naar Shakira!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb er zin in -morgen lekker Shopen en naar de Bios -jammer dat me vader me niet wil weg brengen naar de schaatsbaan het is nou net discoschaatsen -haat eht dat ik in the middle of nowhere woon -goh ik heb gewoon gelijk als je me neit wil geloven dan niet he dan geloof je toch die dome site
|
|
|
Post by Peter on Jan 27, 2007 10:56:50 GMT 1
- hopelijk lukt het deze keer wel - .. hoop ik
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 27, 2007 12:26:08 GMT 1
- dat ik gisteren weer iets te veel wijn op had - dat ik baal dat ik weer een wat heb gemist nadat ze me thuis hadden afgezet - dat ik begin te geloven dat mijn carnavalsoutfit perfect bij me past - dat ik eigenlijk nergens last van heb maar boven mij iemand wel...(ik haat het dat ik dat kan horen)
|
|