Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 16, 2007 17:39:11 GMT 1
- wat heb ik toch geen zin in half 8 - wat houd een plubieken zaken vergadering in? - moet me pocket nog uitlezen - moet me boek maar eens gaan type
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 16, 2007 18:30:50 GMT 1
Denkt simy maak er nou niet zo'n probleem van het is niet erge n niet eng je hoeft alleen maar te luisteren en alles norteren wat ze zeggen en goed luisteren naar welke namen er genoemt word en dat op de goede plaats op de platte grond te noteren en dan komt alles van zelf weer goed o ja ff fototje maken en alles is goed dus no problem okay
Denkt was leuk op school
Denkt sim we moeten vaker emt de rolstoel naar de deka gaan
Denkt sim je laat die video's toch niet aan anderen zien he
Denkt wat ben ik toch een topwijf
Denkt ging super met Trampoline salto springen voor de opendag
Denkt goh wat doe ik toch eigendunkerig
Denkt die rot glitters gaan niet meer van me af zit er nu al 3 dagen op
Denkt Jonna is een genie of hoe zeg je dat geniaal
Denkt heb honger na die paar uur sporten
Denkt he ben blij dat ik dat paard nu al heb verzorgd hoef ik dat zo neit meer te doen
Denkt AAAAAHHHHHH neeeeeee moet zo aan me maatschappijwerkstuk aargh haat huiswerk
Denkt goh wat heb ik toch een leuke computer muis gekregen van me vader
Denkt Isabel doe normaal
Denkt was supper gezellie op school vet veel lol gehad met Simone
Denkt wat denk ik toch eigenlijk veel!
Denkt ah nee nu gaat me zusje weer huilen
Denkt waar zijn me oordopjes
Denkt aaaahhhh yes moet eindelijk eten dus doeidoei(K)
|
|
|
Post by Annika on Jan 16, 2007 18:59:09 GMT 1
- - Misschien moet ik maar iets zinnigs gaan doen (alhoewel TSOER natuurlijk heeel zinnig is)
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 16, 2007 19:41:28 GMT 1
ik denk:
- is het liefdadigheid dat ie zijn nummer gaf? Of heeft ie ook interesse? Of vind ie me "gewoon" gezellig? - mijn nieuwe buurvrouw is cool - margarita's zijn dure drankjes om te maken (32,95 voor de flessen die je nodig hebt) - dat ik morgen maar spaghetti maak en vandaag maar soep eet - dat ik blij ben dat ik eindelijk de kerstboom heb opgeruimd
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 16, 2007 20:53:57 GMT 1
dat ik eigenlijk scheikunde moet leren ipv gilmore girls en What About Brian kijken maar dit is leuker
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 16, 2007 21:36:21 GMT 1
Dat ik niks snap van dat engelse taal dorp en dat ik maar eens help moet zoeken voor me engels :-[schaamschaam Aah begint me vriendin ook nog engels tegen me te praten nog ff en explodeer uitelkaar nou ja probeer toch maar hihi lukt me wel een beetje Denkt ja ric tuurlijk vind ik je leuk jij mij ook Denkt was een leuke dag vandaag met simy hebben veel lol gehad Denkt morgen lkkr eerste 4 uur vrij dus 12 uur pas beginnen dat betekent of vroeg op staan en achter de comp kruipen of mooi uit slapen maar daar word je zo lui van Denkt haha merk net dat ik best wel goed in engelse gesprekken uitvoeren ben yesyesyes Denkt love you chicky (Selma) Denkt love my best friend Selma Denkt ik ga maar eens slapen (doeidoei :-*Slaaplekker iedereen ) -xxx- Mascha
|
|
|
Post by Jonna on Jan 16, 2007 22:34:39 GMT 1
Dat Gia Farrell echt GEWELDIG zingt in het nummer you'll be sorry! *Jaloers*
Dat ik nu maar naar bed moet
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 17, 2007 9:02:08 GMT 1
goh waarom moeten moeders je toch altijd weken als je toch pas om 12 uur moet beginnen
Denkt is ze weg naar haar werk kan ik weer in me bed blijven liggen mooi met me koppie koffie dan gaat de telefoon nou ja dan toch er maar uit mooi achter de comp gaan zitten en mooi met lisa engels praten
Denkt zou ik nou 3 of 4 uur uit zijn die leraar zei vorige week dat hij uitval gaf dus dan 3 uur maar het staat niet op het rooster bord dus dan word het wel 4 uur na ja ik weet eht niet ik zal het wel zien
Denkt zou ik eens wat leuks kopen voor me beste vriendin
Denkt wat is het stil op msn na ja dan ga ik wel stofzuigen of op tsoer posten
|
|
|
Post by michelle1988 on Jan 17, 2007 17:27:46 GMT 1
dat het over een dag al weekend voor me is!
dat ik vanaaf maar een filmpie ga kijken
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 17, 2007 17:45:46 GMT 1
Denkt goh laat me even met rust ........ Denkt wat een leuke foto's van buikdans showtje zondag 14 januari Denkt ben beetje shaggie Denkt wat een rot regen was weer helemaal door weekt Denkt waarom woon ik nou in de middle of knowwhere Denkt ga later zeker in America wonen Denkt au heb beetje nek pijn van trampo springen kwam een beetje verkeerd neer Denkt zo ff aan me werkstuk Diabetes en daarna Engels oefenen voor morgen Denkt au me nek word stijf Denkt yes heb handtekening van Sonja Bakker
|
|
|
Post by Peter on Jan 17, 2007 19:32:54 GMT 1
- bah ik ga weer offline
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 17, 2007 19:53:27 GMT 1
- morgen proefwerk over bieren, wijnen, overige alcoholische dranken en de glazen waar ze in moeten!! (totaal geen zin in dus)
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 17, 2007 20:05:25 GMT 1
Denkt eens even op Shakira's website gaan kijken
|
|
|
Post by Peter on Jan 19, 2007 20:29:45 GMT 1
- bla - humzz - bellen
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 19, 2007 21:30:01 GMT 1
- mascha gaat lekker de klos wezen - moet een werkstuk maken over ring zwaaien maar wat moet er in staan?? - verveel me - moet leren voor me tentame
|
|