Laatste uithaal naar corruptie en communismeAangezien Bo al een tijdje zonder PC zit en jammer genoeg ons niet kan amuseren met een van haar geweldige columns dacht ik; Laat ik eens een poging doen. Uiteraard zal ik nooit proberen in haar voetsporen te treden maar er was iets dat me inspireerde voor een stukje tekst.
De titel klinkt nogal politiek gericht, maar het tegendeel is waar. Nu is charmed-ones.nl al een keer het middelpunt van een column geweest wegens de vrijheid van meningsuiting maar nu zijn we tot een nieuw diepte punt gezonken.
Overigens, en diegene weet precies wie ik bedoel, kopieer en plak dit stuk maar lekker in the Attic, net als dat sms-stuk, ik neem het je niet kwalijk;). Wij hebben misschien een lek maar wij hebben ook nog iets beters. Technologie. (Bewijst maar weer dat verborgen boarden op een forum makkelijk te vinden zijn
) Ik zal mijn standpunt duidelijk maken met wat quote’s.
Allereerst probeer zelf eens voor de gein een post te plaatsen met Chosen erin op het desbetreffende forum. Je zult zien dat er het volgende komt te staan: (die slechte Charmed rip-off die nooit van de grond gaat komen) Ok, eigenlijk kan ik nu al stoppen met mijn betoog want dat is gewoon al te kinderachtig en triest voor woorden van 3 administrators die allemaal ruim in de volwassenheid zouden moeten zijn. Maar gewoon voor de lol, laten we nog even verder kijken…
“Die serie gaat, als die al gemaakt gaat worden, 100% illegaal zijn op alle punten (copyrights, tewerkstelling van minderjarigen, etc).” is een antwoord van één van de administrators daar. Alsof we het daadwerkelijk uit gaan zenden op tv. Iedereen die meedoet doet puur mee op vrijwillige basis. Wij doen niet aan kinderarbeid of uitbuiting. En het is een hobby mensen…een hobby. Misschien dat jullie er eentje moeten zoeken? Ik vrees dat deze mensen als enige hobby hebben het leven van anderen bekritiseren omdat ze niks beters kunnen verzinnen. Sneu…
Maar ik ga nog even door, ben nu zo lekker op dreef. Neem nou Queen of Spamm, de horror der horrors…(serieus, ik mag iedereen, maar aan haar irriteer ik me mateloos, en ik niet alleen, het halve forum weten mensen me te vertellen, maar goed ik dwaal af)
“en voro alle acteurs. heb je echt de ambitie dan schrijf je bij harry kloster in. en met talent en wilskracht kom je er toch wel..” Ik heb de spelfouten erin laten staan, vond ik leuker…beetje sadistisch kreng ben ik wel. Sorry om het aan jullie te breken, maar niet iedereen met talent en wilskracht komt er. Sommige mensen zien er gewoon niet uit op de camera…en sorry Queen of Spamm, maar jij bent daar een van. (Cheap shot, I know, maar kon het ff niet laten, 2 jaar frustraties eruit gegooid
) Maar ze maakt mijn dag door vervolgens het volgende te typen:
“** kom erachter dat het ding in de attic staat... he jammer had net lekker gespuit... kunenn we het woord (die slechte Charmed rip-off die nooit van de grond gaat komen) niet censureren???” Ok…opletten is moeilijk he? (Typen ook trouwens
)
Toen vond ik ergens een tekst die van mijn forum afkwam, beetje jammer, maar zoals ik al zei: We nemen je niks kwalijk
De andere 2 moderators vinden het allemaal wel best en vinden het idee wel leuk zolang het hun niet betreft.
En dan komt weer het bewijs dat het IQ niveau erg laag is op charmed-ones.nl.
“dat berichtje klopt van geen kante. ten eerste waar is die Milan die steeds zegt "producent"te zijn of is dat toch Yoeri zelf (wat onze vermoeden al een gehele tijd is) “ Bravo, na maanden zijn ze er eindelijk achter. Ik had er ongeveer 5 minuten voor nodig om het te ontdekken.
En dan beginnen ze nog over het smsnummer. Een gedeelte van de opbrengst gaat naar ons. Hun vragen zich af waar dat andere gedeelte blijft. Denken hun soms dat zo’n smsnummer gratis is? Denk even iets dieper na mensen.
Als allerlaatste moet ik toch dit nog even aanhalen.
“Jessica heeft me dan niet gevraagd om reclame te maken, maar als ze dat wel deed, krijgt ze het zelfde antwoord als de rest, nl nee. Ik wil er niets mee te maken hebben, maar wens ze alle succes met het maken, maar ik heb er geen behoefte aan.” Dat klinkt bijna als iets vriendelijks… Nou ik denk dat ze dat na dit bericht niet meer zullen doen. Erg benieuwd wat de reactie is in the Attic.
Waarschijnlijk dat ik onvolwassen ben en dat het sneu is dat ik dit publiceer. Dat risico neem ik dan maar, maar ik wil dat mensen weten wat er daar achter de schermen gebeurt. Ik hou niet van dictatuur en corruptie. Er wordt gepraat over Yoeri in the Attic alsof hij het probleem is van de wereld, terwijl zonder Queen of Spamm het forum veel meer leden zou hebben. (Serieus als ik het aantal mensen moest tellen dat weg is gegaan door haar kom ik handen en voeten te kort) En dan nog stug vol blijven houden dat Yoeri alleen schuldig is.
Teruggrijpend op de allereerste column van Bo: Vrijheid van meningsuiting is belangrijk. Dit is mijn mening. En ik deel die graag met jullie.