|
Post by Peter on Dec 10, 2006 14:31:38 GMT 1
toch wel raar of niet soms whaha ik ben nu ook verbannen na dat ik dit had verzonden:
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Dec 10, 2006 16:05:49 GMT 1
hihi goed gedaan ja ik ben er idd ook al ongeveer half jaar tot jaar niet meer geweest op c-o eigenlijk vind ik het niks aan daar nog al saai namelijk jessica goed stuk Sucses met Chosen Amorous Romantic And Love Mascha
|
|
|
Post by The Protector on Dec 10, 2006 21:13:59 GMT 1
Ik baal er zo van dat ik een aantal maanden geleden zelf mijn account op gezegd heb daar, had graag mijn mening nog wel willen zeggen. Ik vind het ronduit belachelijk wat er daar met de leden gebeurt en wat er over ze gezegt word, hoe laag kun je zakken. Nou Jessica, Yoeri en iedereen die daar geband zijn jullie hebben mijn steun voor 1000 % TSOER is tenminste een forum voor en door de leden [glow=red,2,300]Ga zo door[/glow]Ik wou nog even iets vermelden. Ope deze site www.everyoneweb.com/charmedfanforum/ kun je stemmen voor de beste charmed site van Nederland. Ik heb mijn stem al geplaatst en het was niet Ch....(ik krijg het bijna niet uit m'n bek)....Charmed On...(oe gatver) Charmed Ones. Ik raad het dus aan omdat ook niet te gaan doen, laten we er allemaal voor zorgen dat zij niet de beste Charmedsite van Nederland worden, laten wij daar maar een stokje voor steken. nog even dit: Hulde aan Jessica, Yoeri en Bo de administrators van deze forum, tevens een grote hulde aan alle moderators, and last but not least aan alle leden die deze forum maken zoals hij is
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Dec 10, 2006 21:35:21 GMT 1
Ik wou nog even iets vermelden. Ope deze site www.everyoneweb.com/charmedfanforum/ kun je stemmen voor de beste charmed site van Nederland. Ik heb mijn stem al geplaatst en het was niet Ch....(ik krijg het bijna niet uit m'n bek)....Charmed On...(oe gatver) Charmed Ones. Ik raad het dus aan omdat ook niet te gaan doen, laten we er allemaal voor zorgen dat zij niet de beste Charmedsite van Nederland worden, laten wij daar maar een stokje voor steken. Ik zal effe maakelijk zijn Ik maak een nieuwe poll aan en zal daarin hun er niet meer tussen zetteh Dat ken ik dan doen Maar dan zullen hun echt dik door de mand gaan vallen ze hebben lang reclame gemaakt voor me site die gan dan echt door de mand hun brachten me toch 6 leden IK ZAL ZE ER MORGEN METEEN UIT HALEN EN EEN NIEUWE POLL MAKEN waarbij die van hun er noooit meer in komt te staan
|
|
|
Post by Matt Halliwell on Dec 10, 2006 22:50:37 GMT 1
COLosers-nl word steeds saaier en saaier, ik wil zelf wedden dat de Admins en Mods daar spammen. Het zou met toch niet verwonderen dat zo een onprofessioneel Charmed Forum dat zou doen... En naar mijn mening vind ik dat zij Queen of Spamm mogen ontslaan, ze kan met moeite zinnen of zelfs woordjes typen. Zo zielig is Maar ik wil niet tot hun niveau komen dat ze mensen zitten te 'bekritiseren'En Yoeri laat je zeker niet doen door zulke lui dat zijn mensen die géén leven hebben en die ronduit belachelijk zijn
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Dec 17, 2006 0:10:40 GMT 1
Kleine aanvulling, na lang moeite doen ben ik eindelijk verbannen... jezus dat was nog niet makkelijk... Ik haalde het geheime board aan waar lastige leden worden besproken en ineens was ik verbannen.... LOL na veel moeite toch eindelijk gelukt T is idd te triest voor woorden hoe ze daar met mensen omgaan. maar goed ik kom er al heel lang niet meer en geen zin in ook t is dr heel erg saai en al was dat niet zo sinds ze zo tegen Yoeri deden had ik er genoeg van. GROW UP!!
|
|
|
Post by Boot on Dec 19, 2006 9:14:39 GMT 1
Alllereerst... Jessica hij is erg goed. Top off the bill... In die enkele uurtjes per week dat ik op school zit kan ik er geen column uitpersen Daarna wil ik graag mijn mening kwijt. Ik vind het heel onvolwassen dat er op c-o.nl zo word omgegaan met de leden. De Admins zijn volwassen en het zou leuk zijn als ze zich ook zo zouden gedragen. Ik wil echter wel aanhalen dat het merendeel van dit forum ook volwassen is ( of bijna ) is het niet net zo kinderachtig als wij hun site zouden boycotten. Zij doen het op hun manier en wij gelukkig niet, als je de site saai vind worden of de admins niet aardig vind sta je vrij om de site niet te bezoeken. Ik vind dat het boycotten van c-o.nl getuigd van hetzelfde onvolwassen gedrag, ik wil liever niet dat onze admins en leden daarmee geassocieerd worden. Laten wij gewoon laten zien dat wij de volwassenheid wel hebben bereikt en de admins en leden van c-o.nl met rust laten.
|
|