|
Post by Boot on Sept 4, 2006 8:50:20 GMT 1
Gister is Steve Irwin overleden... Veel mensen kennen hem als de australische crocodile hunter, te zien op discovery en anima, planet.... Steve was mijn held persoonlijk... Ik kijk al naar de shows vasn hem sinds ik 3 was... en ik heb de film in de bios wel 2 x gezien... Ik miste nooit een aflevering van deze show... ik was mega fan van Steve.... Ik vind het echt shi t sooi dat ie dood is
|
|
|
Post by Lau on Sept 4, 2006 14:36:08 GMT 1
|
|
|
Post by LionHeart on Sept 4, 2006 17:26:48 GMT 1
Ja ik hoorde het ook vandaag Ik keek ook altijd naar zn programma, eerst op discovery channel en nu op animal planet, en daar kijk ik het nog steeds! Ik vond het echt altijd vet om te zien hoe hij dat altijd deed, met die krokodillen enzo, en die slangen...En met het enthousiasme dat hij het altijd deed, echt geweldig! Echt kl*te gewoon inderdaad...
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Sept 4, 2006 19:20:24 GMT 1
Ja ik had het ook via via gehoord. Wel jammer.Hij was wel "the Crocodile Hunter". Het was volop in het journaal.
Hij is gestorven door een pijlstaart rog.Die had heb doorboord door zijn hart.
|
|
Eva
Figurant
|
Post by Eva on Sept 5, 2006 12:06:22 GMT 1
Ja ik keek het dan ook weleens, echt verschrikkelijk!! Hij was ontzettend leuk om naar te kijken...
|
|
|
Post by Darth Yotho on Sept 5, 2006 19:24:39 GMT 1
Wou het zelf ook al posten maar je was me voor. Ik hoorde het van me broer die het toevallig gistermorgen op het nieuws zag. Me oma kijkt vaak naar zenders zoals Discovery Channel en Animal Planet en dus zag ik Steve altijd als ik op bezoek kwam als klein jongetje. Ik heb zoveel bewondering voor die man, hij heeft mij zoveel geleerd over gevaarlijke dieren. Vond het zo spannend als ik hem op televisie zag. Ik heb een kennis in Australië in me msn lijst en ik hoorde van hem dat het in Australië nog erger is mensen die huilend de straten opgaan. Misschien voor sommige overdreven. Maar deze man is zo geliefd. Maar het populairste was en is hij toch wel in Amerika. Steve Irwin stierf op zijn jacht "The Croc One" waar hij tijdens deze documentaire op verbleef. Het gebeurde net voorbij de kust van Port Douglas, Queensland toen hij tijdens het filmen van zijn Onderwater Documentaire in het hart werdt gestoken door een Grijze Pijlstaart rog. Het gif kwam recht in zijn hart terecht en gaf hem een hartstilstand. Steve Irwin werd 44 jaar oud. Een goede vriend en cameraman van Steve filmde alles van het in het water duiken tot aan Steve's laatste adem. Natuurlijk is deze band meegegaan met de poltie om te helpen bij de lijksschouwing. Of dat stuk film als een memorial word gebruikt is nog onbekend. Ik weet dat hun het niet zullen lezen, maar het is netjes om te doen ... ik wil Terri Raines Irrwen, Bindi Sue Irwin en Robert Clarence Irwin veel sterkte toewensen deze komende tijd. || R.I.P Steve ... || [/center]
|
|
ocf
Figurant
|
Post by ocf on Sept 20, 2006 16:58:21 GMT 1
Ik voel me nu nogal schuldig.. Steve Irwin ken ik héél vaag als "The Crocodile Hunter". Ik heb het (voorzover ik het me herinner) nooit gezien ofzo, en dat vind ik erg jammer!
Maar te oordelen naar de reacties hierop was hij erg geliefd. Wel heel erg winkielig en NIET leuk..
Edit: eh.. winkielig? Is dat een woordfilter ofzo? Ik bedoelde l**lig... (als hij dit wel pakt)
|
|
|
Post by Jonna on Sept 23, 2006 10:27:06 GMT 1
Zijn laatste stukje film dat hij dus gestoken wordt door die pijlstaart rog staat op het internet. Ik heb t begin gezien samen met mn moeder en zus. Maar toen we hem hoorde kreunen. (het moment dus dat ie werd gestoken) stopte we m gelijk. We wouden echt NIET meer verder kijken. Ik weet niet meer precies waar dat filmpje op stond, maar mn moeder wou wat weten over zijn dood en zocht erna bij google news... Voor degene die het willen zien...
|
|
|
Post by Crazybloempje on Sept 23, 2006 11:01:00 GMT 1
Ik denk dat ik dat maar niet ga kijken...lijkt me akelig Echt jammer dat hij dood is...ik vond zijn programma fantastisch
|
|
|
Post by Marissa on Sept 24, 2006 15:36:24 GMT 1
Echt akelig..
|
|