|
Post by charmed-lover on Nov 18, 2006 18:54:11 GMT 1
Hallo,zoals jullie weten zijn de verkiezingen er al weer............. ;D Ik zou graag willen weten op wie jullie gaan stemmen.Het zou leuk zijn als jullie erbij zetten wrm.Zal ik dan maar eerst beginnen Wij zijn voor SP omdat:ze de huur voor jongeren betaalbaar willen maken en ook ziekefonds willen ze goedkoper maken.De kinderbijslag willen ze verhogen.Ze ondertseunen de milieu.Ze willen niks te maken hebben met AMERIKA.Willen ouderen helpen en nog veel meer.
|
|
|
Post by Peter on Nov 19, 2006 10:37:51 GMT 1
bij ons gaat iedereen op iemand anders stemmen xD
|
|
|
Post by LionHeart on Nov 19, 2006 13:54:12 GMT 1
Ik ga op Wilders stemmen !! Waarom: Lagere belasting, hij gaat iets aan de scholen doen, en immigratiestop!
|
|
|
Post by Charmed_GirL on Nov 19, 2006 17:04:13 GMT 1
PVDA. Ik weet niet waarom, politiek interesseert me niet echt.
|
|
|
Post by shannon86 on Nov 21, 2006 9:47:33 GMT 1
Ik heb anders gekozen. Ik ga zelf ook op Wilders stemmen en mijn vriend op de VVD. En waarom omdat ik ook ben voor immigratiestop, ook gaat hij meer voor de ouderen doen, is hij voor rechten voor de dieren en wil hij belastingverlaging.
|
|
|
Post by Annika on Nov 21, 2006 17:04:48 GMT 1
Jammer alleen van die rechte voor de dieren dan Partij van de Dieren vind ik echt belachelijk
|
|
|
Post by charmed-lover on Nov 21, 2006 17:50:55 GMT 1
Btw hebben jullie soms enig idee wie er gaat winnen,voorgevoel ?
|
|
|
Post by LionHeart on Nov 22, 2006 15:01:20 GMT 1
Zo, ik heb zoals ik al zei op Geert Wilders gestemd Ja denk verder dat het CDA weer de grootste partij wordt, en de SP in verhouding met de vorige verkiezingen de grote winnaar!
|
|
|
Post by Peter on Nov 22, 2006 16:44:11 GMT 1
bij ons thuis heeft toch iedereen dezelfde partij gekozen xD
|
|
|
Post by michelle1988 on Nov 22, 2006 21:19:49 GMT 1
Ik stem zelf op de SP maar thuis bij mij stemme ze op de CDA
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 23, 2006 13:00:11 GMT 1
Grote zege voor de SP en daar ben ik erg blij mee. Ben zelf al 4 jaar lid bij de SP en wordt binnenkort wat actiever binnen de politieke partij. Geert Wilders vind ik een onzekere factor. Punt 1 wil geen enkele partij met hem regeren, dus dan vind ik mijn stem al weggegooid want hij zal nooit uit de oppositie komen. Punt 2 speelt hij in op, wat iemand anders zo mooi noemde, onderbuikgevoelens. Hij roept keihard wat andere mensen graag willen horen en daar hou ik niet zo van. Ik vind immigratiestop best, maar ben tegen rechtse radicalisering. Overigens is Geert Wilders niet de enige die klaagt om de omvang van de immigratie, maar andere partijen gebruiken het niet om zieltjes te winnen. Femke Halsema wist het grandioos te verwoorden: Er heeft een politieke aardverschuiving plaatsgevonden en die heet SP. Ik zeg in 2010: Jan Marijnissen voor minister-president (en dan kijken of mijn VVD aanhangende vorige baas echt gaat emmigreren zoals hij toen der tijd meldde ) Ik juich, Nederland wordt socialer
|
|
|
Post by Boot on Nov 23, 2006 13:48:37 GMT 1
niemand wilt geert wilders in de kamer word er gezegd... Men vergeet dan wel dat hij toch 9 zetels heeft behaald, betekend dat een hoop mensen in nederland toch op hem gestemd hebben. Ik ben niet voor Geert Wilders maar hij moet zeker niet genegeerd worden en de stem is ook niert weggegooid naar mijn mening. Zo willen een heleboel mensen in nederland het dus!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 23, 2006 14:30:31 GMT 1
Ik ben ook erg benieuwd naar de oppositie die Geert Wilders gaat voeren. Maar denk wel dat Geert Wilders veel zetels te danken heeft aan de verstrooing van de VVD. De VVD is niet meer solide, is te veel gebeurt de afgelopen tijd en wat moet je dan als rechtse stemmer? Als echt rechtse stemmer? Juist...Geert Wilders is de enige overige optie. Misschien heb ik het wel mis en doet ie het fantastisch, dan krijgt hij ook alle credits van mij.
Maar tot die tijd vind ik hem een hardroeper die me mateloos irriteert met zijn veel te harde ongenuanceerde uitspraken. Gelukkig koos Nederland gisteren Sociaal.(Das mijn mening althans, ik respecteer ieders mening, we leven tenslotte in een democratie)
|
|
|
Post by LionHeart on Nov 23, 2006 20:22:28 GMT 1
Ben het helemaal eens met Bo En hij roept kei hard wat andere willen...Vind ik juist goed, gebeurt er een keer misschien iets !! Ben benieuwd op de SP alles waar maakt, van wat ze hebben gezegd...Misschien gaan ze wel helemaal niet regeren
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 23, 2006 20:29:36 GMT 1
Als ze niet gaan regeren is ook geen ramp. das dan wel een hele sterke oppositie. Denk ook niet dat ze gaan regeren want CDA en SP liggen te ver uit elkaar.
Maar in 2010 Jan voor Minister President. Bij netwerk was ie al gekozen tot ideale leider voor het programma van het volk
|
|