|
Post by Peter on Nov 24, 2006 18:34:35 GMT 1
Femke Halsema is echt leip! ;D (groenlinks!!) ik ben wel tegen de SP (no offence) Naja ik vond dat iedereen een vaag programma had, te veel die bijna het zelfde zeggen, alleen dat een paar iets andere standpunten ertussen hebben gegooid. En het is maar afwachten of ze überhaupt hun plannen gaan uitvoeren.. Ik vind Wilders ook wel een grappige man En ik vind het ook goed dat er ook iemand is die gewoon zegt wat die denkt. SP en CDA komen niet in coalitie zei het nieuws gisteren, er zijn wel superveel andere opties xD het is gewoon afwachten we zien wel wat gebeurt Zoals ik heb gehoort voorspellen al veel mensen dat we over een tijd opnieuw mogen gaan stemmen (sommige zeggen een paar weken en andere 4 maanden) en ik denk ook wel dat het er dik inzit
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 25, 2006 0:18:21 GMT 1
Mensen die een paar weken roepen hebben het in ieder geval mis, want duurt zowiezo al maanden om een nieuwe verkiezing op poten te zetten, plus voorspeld wordt dat de formatie al maanden zou gaan duren of ze er nu wel of niet uitkomen.
Dus geef het een jaar, misschien 2, en dan weer lekker stemmen
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Dec 2, 2006 16:20:59 GMT 1
Mn mam is echt voor SP... terwijl onze school... 99,99% vvd is... Ik nl. niet
|
|
|
Post by LionHeart on Dec 2, 2006 16:25:27 GMT 1
Ik zit samen met een vriend, serieus na te denken om lid te worden van De Partij voor de Vrijheid...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Dec 4, 2006 19:14:15 GMT 1
Ik mag nog nie stemmen dus zal geen antwoord geven
|
|