|
Post by tvaddictmapje on Jan 14, 2007 16:35:58 GMT 1
hello everybody ik wou ff weten wie van jullie allemaal bolt hebben =D als je hier de link naar je profile zet, kan ik af en toe ff kijken of jullie nog wat nieuws hebben en kan ik jullie toevoegen aan mn vriendenlijst... (sommige heb ik al, maar andere misschien nog niet) hier is alvast die van mij [shadow=red,left,300][glow=red,2,300] Tvaddictmapje on Bolt[/glow][/shadow]
|
|
|
Post by Annika on Jan 14, 2007 23:06:15 GMT 1
Ik ben ook lid op Bolt, maar wij zijn al vrienden op Bolt Maar toch: Mijn Bolt-Profiel
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 15, 2007 15:25:07 GMT 1
Ik ben ook lid op Bolt, maar wij zijn al vrienden op Bolt Maar toch: Mijn Bolt-Profielik weet het, maar zo kunnen anderen je ook toevoegen! je hebt egt mooie clips iedere keer!!!
|
|
|
Post by Annika on Jan 15, 2007 19:37:07 GMT 1
Dankje Ik vind jou clips ook leuk om te kijken, heb net Linger gekeken en vind 'm goed =) Ik weet trouwens uit mijn hoofd van Yoeri, Jessica en Lore dat ze ook een Bolt-profiel hebben (en wat de link daar naartoe is). Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik het zeg Maareh, daar ben je nog wel even zoet mee voorlopig denk ik
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 15, 2007 19:48:26 GMT 1
ik heb er al een heleboel van ze gezien en Yoeri had ik net toevallig toegevoegd (en wat buffyclips gekenen, egt super gemaakt) en jessica stond al in mn Watchlist... Lore heb ik wel wat clips van gezien maar heb ik nog niet toegevoegd. zal ik nu ff doen.. alsnog bedankt.. =D
|
|
|
Post by lorenienna on Feb 3, 2007 15:50:13 GMT 1
Beetje late reactie, maar het is vrij hectisch geweest hier de laatste tijd.. Maar goed, ik sta er dus al tussen en je staat ook al in mn friendslijst. Heb de mijne er even op nagekeken, maar heb niemand van hier nog op Bolt, buiten bovenstaanden..
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Feb 5, 2007 19:19:43 GMT 1
ik heb sinds nog niet zo lang ook bolt Heb nog maar 1 clipje maar uiteraart maak ik er nog wel 1 de mijne is www.bolt.com/simymonna
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Feb 13, 2007 18:30:46 GMT 1
ik had je clip al gezien... erg mooi... maar ik had je nog niet toegevoegd aan mijn vriendenljst... heb ik net ff snel gedaan
|
|
|
Post by lorenienna on Apr 22, 2007 10:29:10 GMT 1
Ff een update over mijn Bolt : Vanaf heden komen mn filmpjes er niet meer op. Degenen die er nu staan blijven staan, maar er komen er geen meer bij. Enkel Banners en wallpapers etc zal ik nog daar neerzetten. Mn filmpjes (waarbij ook al enkele nieuwe) kan je vinden om www.youtube.com/Loor87
|
|
|
Post by hellmakintrouble on Apr 29, 2007 15:16:42 GMT 1
|
|
|
Post by Jonna on May 1, 2007 18:45:40 GMT 1
|
|