|
Post by Crazybloempje on Jan 23, 2007 16:11:26 GMT 1
Dag lieve tsoerleden,
Zoals vele van jullie inmiddels hebben gelezen hebben zowel Bloempje als Bambi (Jessica en Peter) een weblog geopend. Nu hadden wij een leuk idee om een weblog te schrijven die elkaar zeg maar aanvult.
Ik sta erom bekend nogal venijnig uit te halen naar mannen soms terwijl ik jullie heel lief vind hoor. Maar nu was ik laatst de film 10 things I hate about you aan het kijken. En de titel van deze film inspireerde mij. Ik wilde een top 10 maken van dingen waar vrouwen zich het meest aan irriteren van mannen. Ik noem even snel wat voorbeelden: Snurken, boeren, op de bank in slaap vallen tijdens voetbal en als je dan de tv verzet op een ander kanaal schieten ze wakker...dat soort dingen.
Omdat ik niet manonvriendelijk wilde zijn heb ik mijn grote vriend Bambi gevraagd om een dergelijke weblog te schrijven over een top 10 van dingen waar mannen zich aan irriteren bij vrouwen. Ik noem wat voorbeelden als: Zeuren, manipuleren en veel te lang telefoneren.
Nu wil ik een oproep doen aan jullie. Om een goed beeld te krijgen van hoe de top 10 in elkaar moet zitten, op welke plek welke irritatie hoort te staan. Dus stuur je grootste irritaties aan de personen van het andere geslacht even naar mij of Peter via een pm, mail of even over msn. Zet er ook de volgorde van hoge naar lage irritatie bij.
Kunnen jullie binnenkort 2 leuke weblogs lezen van ons
|
|
|
Post by Peter on Jan 24, 2007 8:59:28 GMT 1
ik bedenk me opeens dat het helemaal niet eerlijk is, omdat er echt gewoon veel meer meiden zijn dan jongens
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 24, 2007 19:21:58 GMT 1
Laten we dan alle mannen op het forum oproepen hun vrienden dezelfde vraag te stellen...dan kunnen we een beetje een eerlijk vergelijking maken.
|
|