|
Post by Jonna on Feb 14, 2007 9:35:10 GMT 1
Het is 14 februari!! Dus iedereen [glow=red,2,300]FijneValentijn!![/glow] Alle verliefde stelletjes lekker bij elkaar. Kaartjes over en weer. *de postbodes hebben het er maar druk mee...* Net zijn de rozen bij ons langs geweest in de klas... Voor mij geen roos, maar wel een leuk zakje met van die hartjes snoepjes van mn vriendin. En natuurlijk een hele lieve kaart van Peter (K)(K)(L) Maar dit topic is dus bedoeld om mensen een fijne valentijn te wensen. en nu degene te vertellen dat je van hem of haar houd... Bij deze: [glow=green,2,300]Peter ik hou van je![/glow]
|
|
|
Post by Boot on Feb 14, 2007 9:49:11 GMT 1
iedereen een fijne valentijn
|
|
|
Post by Peter on Feb 14, 2007 16:23:43 GMT 1
haha xD fijna valentijn iedereen xD ik hou ook van gij, jonna bij ons was er ook zo'n rozenactie.. geen roos voor mij maar wel voor anderen uit m'n klas maarten kreeg een roos met een papiertje erbij, waarop stond: omdat die groene broek je zo leuk staat. en maarten wil nu weten wie het is xD maar er stond geen naam onder, haha
|
|
|
Post by Jonna on Feb 14, 2007 20:50:42 GMT 1
ach ik heb ook geen roos gehad... maar nou en.. ze waren toch lelijk.. *niet zo'n goede leverancier...*
Maar liever een kus dan een roos... Dat is mijn motto:P
|
|
|
Post by Peter on Feb 15, 2007 11:17:39 GMT 1
das wel een goeie xD
|
|