|
Post by Peter on Apr 7, 2007 15:37:19 GMT 1
Ik vind dat jessica een eigen topic verdient heeft dus hier is ie dan! Hartelijk gefeliciteerd jessica met je verjaardag en nog vele jaren toegewenst
|
|
|
Post by michelle1988 on Apr 7, 2007 16:58:50 GMT 1
Gefeliciteerddddddddddddddd!!!!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 8, 2007 14:39:29 GMT 1
Kom op mensen.... het was dan mss wel gisteren maar dan kan je haar toch als nog feliciteren....?? IT WAS THE COOLEST PARTY THE CENTURY!!!!
|
|
|
Post by Annika on Apr 8, 2007 16:41:19 GMT 1
Alsnog van harte gefeliciteerd ;D
|
|
moniekk
Groentje
I'll be there when the world starts to fall.
|
Post by moniekk on Apr 8, 2007 18:40:14 GMT 1
Mjaaaaa... Jesssiiicaaaaaaaaaaaaaa Waazaaa ^^ hehe.. Ja, Dat was pijnlijk vanmorge, maar heb alle schade ingehaald hoor. Van half 12 tot half 5 was mijn bed belegen door.. mij! Njaaa.. Die pisang kom ik nog wel een keer opdrinken hoor! hehe.. Nja, bedankt he chicka! Kusjeee.
|
|
|
Post by Boot on Apr 9, 2007 14:10:34 GMT 1
k had je al in t echt gefeliciteerd,, zie dit topic nu pas... Wel zo gepast om dat nu ook nog ff hier te doen... Gefeliciteerd
|
|
|
Post by Peter on Apr 10, 2007 9:05:47 GMT 1
PRECIES! (oops caps)
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 10, 2007 12:12:31 GMT 1
Dank jullie wel mensen, ook alle forumleden vooral die er waren voor het geweldige feest. Peter, Jonna, Monique, Mike en natuurlijk niet te vergeten Rianne. Ik vond het fantastisch en het is een verjaardag die ik nooit zal vergeten. Vind het ontzettend jammer dat ik weer een jaar moet wachen voor ik zo'n cool feestje kan geven, maar volgend jaar doen we het zeker weer over. IEDEREEN BEDANKT (Oh en Bo...volgend jaar doen we 2 achtereenvolgende weekenden achter elkaar kunnen we ook op elkaars feestje komen )
|
|