|
Post by charmed-lover on May 8, 2007 18:18:19 GMT 1
Dit lijkt mij wel een interssant onderwerp '' ontharen''. Wie onthaard zich hier? Welke product gebruik je ? Wat helpt en wat helpt niet ? Ik wil die Veet ontharings creme kopen voor 10 euro. Maar ik heb van veel mensen gehoord dat hij niet werkt Als er iets mis is met deze topic dan mag het een slotje. Aangezien ze het op charmed--ones een topic vonden dat geen discusiewaard was
|
|
|
Post by michelle1988 on May 8, 2007 19:10:52 GMT 1
Die Veet is toch die ene tube.... ik heb die veet weleens gebruikt, en ik vond het wel werken. Het schijnt wel dat het stinkt, maar ik had er niet zo last van.
Zelf gebruik ik gewoon een scheermesje of een ladyshave.
|
|
|
Post by LionHeart on May 8, 2007 19:19:43 GMT 1
Tis niet omdat ik een jongen ben, maar vind dit een beetje onzin voor dit forum!
|
|
|
Post by charmed-lover on May 8, 2007 20:52:51 GMT 1
Die Veet is toch die ene tube.... ik heb die veet weleens gebruikt, en ik vond het wel werken. Gaan alle haartjes weg ? En je krijgt er toch geen stoppeltjes van ? Er zijn ook mensen die harsen of epileren. Ik wil het wel gaan proberen. Maar ik ben bang dat ik flauw val
|
|
|
Post by michelle1988 on May 8, 2007 20:59:42 GMT 1
ja bij mij gingen de haartjes weg, alleen de stoppeltjes kwamen best wel snel terug vond ik, maar kost het echt 10 euro? ik dacht dat het iets van 4 of 5 euro was.....
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 9, 2007 13:52:18 GMT 1
Tis niet omdat ik een jongen ben, maar vind dit een beetje onzin voor dit forum! Dit is het kletscafé...alles kan en mag hier. (Mits binnen de regels) Als de dames willen kletsen over ontharing, dan mogen ze dat doen. Als je het niet interessant vind, zegt de titel genoeg lijkt me, en skip je het onderwerp. Dames ga rustig door...en veet werkt wel
|
|
|
Post by charmed-lover on May 9, 2007 18:38:43 GMT 1
Dames ga rustig door...en veet werkt wel Ah oke dan is het goed, bedankt ja bij mij gingen de haartjes weg, alleen de stoppeltjes kwamen best wel snel terug vond ik, maar kost het echt 10 euro? ik dacht dat het iets van 4 of 5 euro was..... Ow, als er stoppeltjes komen kan je net zo goed scheren Veet in shower is wel rond de 10 euro, best wel duur, was het maar 4 of 5. Deze bedoel je toch ?
|
|
|
Post by Boot on May 9, 2007 19:38:53 GMT 1
ik ga gewoon elke maand naar de hars mevrouw... en dan is t foetsiej... en na een tijdje doet het ook geen zeer meer...
|
|
|
Post by Peter on May 9, 2007 19:43:27 GMT 1
hars mevrouw whaha
|
|
|
Post by Boot on May 9, 2007 19:51:01 GMT 1
ja, je weet wel... zo een mevrouw die hars op je smeert... en t er dan af rukt met een strip
|
|
|
Post by lorenienna on May 10, 2007 20:59:24 GMT 1
Ik heb al vanalles gehad. *scheermesje/ladyshave : is het makkelijkste en snelste gebeurd, maar vind dat je er supersnel terug stoppels van krijgt en scheermesje is ook vervelend dat je weleens snel bloed. * Veet : moet je wel ff tijd voor uittrekken, maar dat vond ik niet zo erg. Geur viel wel mee, maar aangezien het hetzelfde effect gaf als scheermesje was het best wel prijzig. * Epileren : is wel een beetje pijnlijk in het begin, maar het helpt wel echt. Je krijgt er steeds minder haartjes van en het duurt makkelijk een week of twee voor je weer stoppels hebt. *Harsen : Best een bezoekje aan de harsmevrouw *lol* brengen, zelf doen zou wel es mis kunnen lopen. Effect is zowat hetzelfde als epileren en prijs valt best wel mee. * Laseren : Heel prijzig en al je haar is niet van één keertje verdwenen, maar als een haartje weg is, is het ook wel echt weg en zal het nooit of te nimmer meer terug komen. Enige nadeel is dat het op bepaalde plaatsen echt enorm veel pijn doet, maar wie mooi wil zijn moet lijden zeker ? tot zover mijn ontharingscommentaren
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 11, 2007 0:58:37 GMT 1
Ik heb een nieuwe vriend die mij helpt met mijn ongewenste haargroei, de Braun Silk en Soft...
Dat ding is echt ideaal, speciaal hulpstuk die ook meteen je benen peelt, en extra opzetstukken voor het modeleren van je bikinilijn...dat is met Veet echt onmogelijk...dan kun je alleen de hele zooi eraf halen...
Het kost wat, maar dan heb je ook wat...en hij is draadloos en onder de douche te gebruiken. Douchen doe ik elke ochtend....kleine moeite om ff alles bij te houden dan...
|
|
|
Post by Boot on May 11, 2007 12:42:49 GMT 1
maar ja... eigelelijk is dat gewoon een scheermes... en dan moet je dat elke dag doen... Daar ben ik dus echt VEEL EN VEEL te lui voor
|
|
|
Post by charmed-lover on May 12, 2007 20:00:29 GMT 1
ja bij mij gingen de haartjes weg, alleen de stoppeltjes kwamen best wel snel terug vond ik, maar kost het echt 10 euro? ik dacht dat het iets van 4 of 5 euro was..... Ow, als er stoppeltjes komen kan je net zo goed scheren Veet in shower is wel rond de 10 euro, best wel duur, was het maar 4 of 5. Deze bedoel je toch ? Ik ben ff naar de drogist geweest maar ik ben in de war, ik gebruik een ander merk, en het is alleen voor de bikinilijn. Het merk is Strep en dat is maar iets van 4/5 euro. Dt is hem: [/quote] Ah oke. Maar, onthaar jij daarmee je benen/oksels ?
|
|
|
Post by michelle1988 on May 12, 2007 22:17:23 GMT 1
nee alleen de bikinilijn, maar er is ook een soort scheerschuim (ontharingscreme) en die schuim spuit je op je benen, dan moet je een aantal minuten wachten en dan kan je het eraf halen met een soort schraper. Ik weet alleen niet meer van welk merk het is. Ik zal andere keer wel ff naar de drogist gaan en kijken of het nog bestaat en hoeveel het kost.
|
|