|
Post by Peter on May 13, 2007 9:37:30 GMT 1
een goed complimenteus scheldwoord voor een man! Gisteravond,.. nacht..? Vanochtend rond de klok van 1.. jazoeits waren jessica en ik aan het bellen, en we hadden het opeens over woorden die eigenlijk beledigend waren, maar als een soort compliment bedoelde.. Zoals hoer, slet.. en zo'n dingen maar na een paar minuten realiseerde we dat er niet echt zo'n woorden voor mannen waren. Das best wel jammer vonden wij, en hoopte dat jullie misschien wel antwoorden hadden.. (A) Dus wat zoeken wij nu precies.. een goed complimenteus scheldwoord voor een man dat zo van de tong rolt.. dat houd in dat het woord zo'n 1 lettergreep moet zijn.. en ook nog .... goed is? naja laat het ons horen!
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 13, 2007 12:19:15 GMT 1
Dank u Peter voor de oproep...het irriteert me mateloos dat ik het niet kan bedenken. Overigens mensen...kom niet met winkie, zak of schoft...we willen geen geslachtsdelen en schoft rolt niet makkelijk van de tong... Dus meer in de trend van Hoer, Slet, Slons...maar dan voor mannen. (Peter...eigenlijk zijn wij vreemde wezens weet je dat )
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 13, 2007 14:18:00 GMT 1
Scheidsrechter Jess begrijpt hem wel
|
|
|
Post by Peter on May 13, 2007 14:19:44 GMT 1
(idd jessica, vreemd maar wel vet briljant ^^)
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 13, 2007 15:09:30 GMT 1
Scheidsrechter Jess begrijpt hem wel Jij begrijpt ons niet Mike aLs wij zeggen 1 lettergreep En idd Peter, vet briljant...en vrijdag vet dronken
|
|
|
Post by Peter on May 13, 2007 15:33:09 GMT 1
whaha ja, dat wordt wat xD
|
|